mascara-hjelp!!!!

MaRtE:)

Gift med forumet
ja, det trenger jeg!

jeg vil ha en bra en som ikke klumper. kjøpte ny i går, tror det var lash architect fra l'oreal. for noen uker siden kjøpte jeg explosion fra l'oreal. ikke fornøyd i det hele tatt jeg. bortkastet penger. vil ikke ha klumper eller 1cm falske vipper av mascara[X(]

noen tips anyone???

Jeg bruker kun Loeral double extension . den blå og hvite som er vannfast. Best mascara ever og har brukt den i flere år og fått flere kommentarer for øyenvippene mine[:)][:)]

takk!

de er notert[:D]

ORIGINAL: Looney

Jeg bruker kun Loeral double extension . den blå og hvite som er vannfast. Best mascara ever og har brukt den i flere år og fått flere kommentarer for øyenvippene mine[:)][:)]

men er den like bra den som ikke er vannfast? vil helst ikke ha det, vanskelig å få av syns jeg

ja, den nye med rar kost er "explosion". jeg skjønner ikke at den er bra, men jeg er sikkert gammeldags[;)][:D] kanskje det er meg det er noe galt med? rare vipper? eller mangel på vipper? de er litt korte da..[8|]

denne ja;

ORIGINAL: suki

ORIGINAL: MaRtE:)

ja, den nye med rar kost er "explosion". jeg skjønner ikke at den er bra, men jeg er sikkert gammeldags[;)][:D] kanskje det er meg det er noe galt med? rare vipper? eller mangel på vipper? de er litt korte da..[8|]

Ikke gjør som en barndomsveninne av meg som stusset øyevippene sine i håp om at de skulle bli tykkere og lengre!! Det tok jo evigheter før de hadde normal lengde igjen. [:D]

hahaha, gjort[:D][:D][:D] da jeg var 10-12 år eller noe sånt, men de der nå da. jeg kommer helt sikkert IKKE til å gjøre det igjen!!!!!!!

ORIGINAL: McBaby

Jeg er veldig glad i Dior Show. Dyr, men veldig bra.[:)]

ORIGINAL: MaRtE:)

ORIGINAL: Looney

men er den like bra den som ikke er vannfast? vil helst ikke ha det, vanskelig å få av syns jeg

Jeg synes ikke det, men jeg er sikkert sær[:D][:D] Men vet mange er super fornøyd med den som er rød og hvit som du skal holde en varm fuktig vattdott inntil vippene i kort tid for å få den av, eller noe lignende.

jeg er veldig fornøyd med den jeg har, men husker jo ikke hva den heter...
hønsehjerne!!

jo clinique!! ikke vannfast!!

Back
Topp