Evette
Gift med forumet
Nettopp ferdig med 5 mnd kontroll og alt er fint og flott med mini. Sosial og aktiv gutt som følger egen kurve og er helt gjennomsnittlig. Livet med han og våre 2 eldste er fantastisk! Det er travelt og være 3 barnsmor, men vi klarer oss kjempebra! Men føler jeg biter tennene sammen ved hver kontroll nå. Hs har en tendens til å mase grusomt om rutiner på ALT! Om når han spiser, legger seg, hvordan han legger seg, når han leker osv! Lillemann er av egen vilje en veldig rutinert gutt, men sjelden jeg ser på klokka for å følge den. Han spiser mme når han ønsker. Grøt prøver vi å få til på formiddag og kveld. Noen ganger vil han ha, noen ganger ikke. Han legger seg en gang etter 18.00 når jeg ser han er trøtt. Og lek og trening tar vi som det passer. Hadde hs fått bestemme hadde han spist 5,5 skjeer med grøt kl 10-10.10, og 17.00. Han hadde lagt seg for å sove kl 18.30 uten noe surr og egentlig burde han finne roen selv. Alene. Uten å bråke. Og stått opp til ny dag 07.30 på flekken!
Babyen min er ingen robot, men et lite menneske som har varierende dager akkurat som alle andre, men det virker det ikke som at hun klarer å forstå!
Bah! Det var dagens utblåsning!
Babyen min er ingen robot, men et lite menneske som har varierende dager akkurat som alle andre, men det virker det ikke som at hun klarer å forstå!
Bah! Det var dagens utblåsning!