MAS MAS MAS...OVER HELE LINJA

Sarah78

Elsker forumet
Hei....
Jeg kjenner at jeg begynner å bli mektig lei og matt av dette evige maset....."Når skal dere ha unger da"? eller "jeg syns magen din er like flat, skjer det ingenting"?........... De skulle bare visst....men jeg orker ikke legge ut om visse detaljer her i livet.....kan liksom ikke svare...."eh....vi har prøvd i snart 1 år vi....men det skjer ingentig"....
Hva svarer dere andre som er prøvere ?? Det tar litt på kjenner jeg....

Uff...skulle ønske det var min tur en dag....Eneste julegaven jeg ønsker meg....

Forstår hva du mener, vi prøvde kjempelenge å de fleste av vennene våre er gifte og har unger, så det er et evig mas om når skal dere????? Nei veit du hva, jeg tror de ikke tenker tanken engang at noen faktisk ikke blir gravide med en gang de legger seg i senga ..Men for all del...de mener aldri noe vondt med det, men jeg forstår at du syns at det er travelt og litt trist til og med fordi det er jo ikke viljen det står på som regel, det tar bare litt lenger tid før mirakelet hender [:)] Vi brukte bare å si at vi jobber med saken [;)] da gir de seg som regel. Det blir din tur nå! Skal krysse fingre og tær for deg, Lykke til

*klems*

Dette har irritert meg kjempelenge!! Folk er så ubetenksomme...Jeg får også stadig høre "Nei, nå er det på tide...du må ikke bli for gammel, heller!!"

Hva vet de om meg og hva jeg prøver på? Tenk om jeg hadde funnet ut at jeg ikke kunne få barn? Jeg blir så sur, altså! Jeg skjønner at folk mener å være snille, og interesserte, men det blir så feil.

Selv om vi akkurat har begynt, kjenner jeg at det kan bli en påkjenning etterhvert. Jeg svarer som regel: "vi er ikke helt klare enda...venter en stund til" Jeg har jo faktisk ikke lyst til å fortelle Gud og hver mann at vi prøver.

Vil gjerne høre om noen har noen bedre svar å gi jeg også!!

Klem, M

De mener det nok godt, men sjønner godt hva du mener jeg og....
har litt av det samme etter at jeg mistet i aug, nå maser fam.på om det ikke skjer noe snart igjen!
Litt sårt for da blir vi hele tiden minnet på at det gikk galt sist![:(]

skjønner godt hva du mener...det er ganske så irriterende[:@]

skjønner hva du mener, men nå har jeg fortalt så og si alle at vi prøver, og har holdt på lenge..Så ingen maser slik på oss..Det blir heller mer til samtale, og slikt....
Hadde ikke klart å holde deg inni meg så lenge som vi har prøvd..

Men skjøøner deg veldig godt!!Er ikke noe gøy å bli mast på når en prøver og prøver hele tiden!! De skulle bare visst!!!

folk som blir gravide med en gang å aldri har mistet,sjønner ikke hvordan det kan være for oss hardt arbeiderne.[>:]jeg spør aldrig folk om når di skal ha barn selv om det skulle virke naturlig for dem å få....rett alder osv.for jeg vet hvor ubehagelig det kan være.den nyheten får di dele når di selv vil.

men etter jeg mistet (å alle fikk vite det)får jeg aldrig det spørsmålet lenger,folk tør kansje ikke......[8|]

men vist di spør jatter jeg det bare bort med å stille dem et spørsmål heller.[:)]

Det som oxo går igjen....når man svarer : "ja det er ikke så lett som man skal ha det til".......så sier folk enkelt og greit....." ja det er BARE å slappe av....ikke tenk så mye på det!" kyss meg ett visst sted assa........IKKE TENK SÅ MYE PÅ DET.......HVA I HELV.....ER DET DE SNAKKER OM ? tenker jeg da..... De fatter ingenting....så kommer det MASSE "gode" råd med på kjøpet....
Hadde de bare visst om alt jeg har prøvd...og all info om svangerskap jeg har puttet inn de siste mnd...........Jeg kunne tatt examen på jordmorskolen imorgen....go stått med glans....det er jeg sikker på!!!

Åhhhhhhhhhhhhh.....må bare si det.........har forresten skumle dager i vente....Liksom de avgjørende for denne mnd resultat..........

Back
Topp