Mas litt på meg....vær så snill...

Wembie

Elsker forumet
Har nemlig gjort NULL husarbeid den siste uka....har ikke hatt energi i det hele tatt...så jeg har utsatt og utsatt...men nå har jeg tatt ferie, også reiser vi på tirsdag, så jeg er nødt til å gjøre noe....i DAG!!!!

Så jenter....MAS PÅ MEG[;)][;)][;)][;)][;)][;)] trenger at noen "kjefter" litt, hvis ikke er det lite som skal til før jeg gir meg[;)][;)][;)][;)]

Da starter jeg jenter...badet oppe først[;)]

Hehehe, sliter selv jeg [;)] la meg 11 i går, stod opp 10.30 i dag... Sooooover hele tiden!!!

Det skulle ikke vært lov....[;)][;)][;)]

Men nå er iallefall badet oppe tatt: Check[;)]
Badet nede neste....

Hvis jeg er flink og maser, kommer du hit etterpå da??

Jeg var overstolt over meg selv igår siden jeg hadde tatt oppvasken og rydda kjøkkenet.. [8D]

Da kan jeg "checke" av badet nede....uff...nå er jeg lei...inspirasjonen forsvant....[:'(] tar en liiiiiiten pause...også fortsetter jeg[;)]

ORIGINAL: Looney

Ettersom jeg mener å ha fått med meg at du bor i området, så slipper du å mase[;)][;)][;)] tar nemlig ikke risken på å måtte komme til deg etterpå[8D][;)]

ORIGINAL: Wembie

Ettersom jeg mener å ha fått med meg at du bor i området, så slipper du å mase[;)][;)][;)] tar nemlig ikke risken på å måtte komme til deg etterpå[8D][;)]

I lillestrøm ja *blafrer med øynene og lokker meg is når du er ferdig*

ORIGINAL: mokkenikke88

Ja....!!
Har du tatt hele huset nå?!?!?!?!?[8D]

Uff...jeg lot kjøkkenet stå til i dag....men tok gang oppe+nede, bad oppe+nede, stue og vaskerom....ikke så aller verst det da[;)]

I lillestrøm ja *blafrer med øynene og lokker meg is når du er ferdig*

Hahaha[:D][:D][:D] har is i frysern, så det funker ikke[;)][;)][;)]

ORIGINAL: mokkenikke88

Ja....!!
Har du tatt hele huset nå?!?!?!?!?[8D]

Uff...jeg lot kjøkkenet stå til i dag....men tok gang oppe+nede, bad oppe+nede, stue og vaskerom....ikke så aller verst det da[;)]

Nei det var det ikke[:D].. Var mer enn det jeg hadde orka akurtt nå[8D]

Back
Topp