Marys Dagboktråd

Mary79

Glad i forumet
Mailykke <3
En gang i starten av mai, så kommer vårt andre barn til verden, hvis alt går som det skal.
Etter tre spontanaborter og to kjemiske graviditeter, så satser vi på at denne gangen sitter spiren. Og jeg kan med hånden på hjerte si at jeg tror det skal gå bra denne gangen, jeg ser framover og er ikke så bekymret som jeg var. Jeg er litt over ti uker på vei. Om to uker da skal vi endelig fortelle nyheten til nærmeste familie, jeg gleder meg til å kunne fortelle det.

Når jeg skulle ha førstemann så hadde jeg ingen følelse på om det var gutt eller jente, men alle som hadde en mening om det var sikker på at det var en gutt; å det var det:) Denne gangen har jeg en sterk følelse på at det blir en gutt, men jeg er jo ingen"snåsamann", så det blir spennende å se. Men jeg tror det så sterkt at jeg har bare vurdert guttenavnene seriøst. Men uansett hva det blir så er det så utrolig ønsket. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å vente til mai. Heldigvis er det jul imellom, å jeg elsker julen, men når julen er over, da kommer tiden til å snegle seg avgårde.
 
Er 13 uker på vei! Jubler for det jeg. Men jeg som trodde at jeg var trygg på at det skulle gå bra denne gangen, er kanskje ikke så trygg alikevel. Det ligger en bekymring over meg, som en sky. Vi har derfor ikke fortalt om svangerskapet enda, selv om vi skulle gjøre det når vi passerte 12 uker. Men jeg klarer ikke gjøre det, er så redd for å annonsere nyheten, i tilfelle det skal gå galt:-( Nå har jeg ikke ul før i starten av desember heller. Vil så gjerne så på skatten og se at den fortsatt har det bra.
 
15+2, jeg skulle så gjerne kjent noe liv snart, jeg vet det er tidlig, men hadde følt meg roligere da. I dag har jeg bestilt meg legetime til uken, bare for å høre hjertelyden. Trenger en bekreftelse på at alt hørses bra ut der inne.
 
Back
Topp