Mary Kay

Synes ikke det er spesielt bra.
Føles billig og full av vann til en for høy pris i forhold til kvalitet.
Finnes mye bedre produkter rimeligere på apotek synes jeg.
Selv foretrekker produkter fra salong anbefalt av hudpleier.

Det jeg har prøvd er for øvrig maskara og sminkefjerner, øyenskygge og pudder. Synes maskaraen er enkel å fjerne og øyenskygge og pudder sitter godt på. Når det gjelder krem til ansikt sverger jeg uansett til krem uten parfyme fra apotek.

Prøvd noe pga jeg har fått det i gave. Syns produktene er helt greie, ikke noe spesielt over dem. For meg blir det ikke mer en ok.
Liker andre merker bedre. Kjøper mest Clinique, men har også Guerlain og andre kvalitetsmerker. Syns det er mye bedre produkter.

Har ikke prøvd så mye, men håndpeeling og tilhørende håndkrem er de beste jeg har prøvd :D

Jeg hadde en gang en rosa, salveliknende krem som var kjempegod mot tørr hud og tørre lepper. Har også litt sminke derfra som jeg kjøpte for noen år siden, og jeg likte godt øyenskyggene. Men det er snart 10 år siden jeg kjøpte de.

Hadde ei venninde som drev med det for noen år siden så jeg prøvde endel forskjellig via henne. Synes det var ok, men var ikke spessielt imponert over kvalitet kontra pris, i tillegg så må jeg ærlig si at jeg hater slike party produkt!

Finnes mye bedre produkt å få kjøpt på apotek eller sminkebutikk og det er mye rimligere k pris mye av det og enklere å få tak i.

Hadde kun en øyenskygge jeg likte. Prøvde nå mye også, da søstra mi drev med det og prakka på mye..

Jeg er generelt skeptisk til sånne homeparty-produkter, og Mary Kay reagerer jeg allergisk på.

Jeg har prøvd allskens produkter, fra hudpleier, fra dyre merker og i det hele tatt. Den beste fuktighetskremen (Garnier) jeg har brukt kjøpes på matbutikken. Den beste skrubben kjøpes på apoteket (Burts Bees) osv. Man må prøve seg frem, og det er ikke prisen som avgjør kvaliteten, men innholdet. Innholdet i Mary Kay sine produkter vet jeg lite om, men det slår meg ikke som veldig spesielt.

Helt håpløse produkter for meg! Har en rekke allergier, blant annet nikkel og parfyme. Produktene derfra er definitivt ikke for meg og min hud, hverken sminke eller kremer og lignende.

Produktene fungerer kjempe bra til min hud og har endelig blitt kvitt akneproblematikk etter mange frustrerende år. Super fornøyd :)
Heldigvis har man fornøydhetsgaranti når man handler Mary Kay, så om man bruker produktene i to uker, og de ikke fungerer, får man bytte de i andre produkter eller får pengene tilbake.

Back
Topp