mary kay erfaringer?

VELDIG fornøyd, eneste sminken jeg tåler! har ømfintlig hud og maaaaasse atopisk eksem, men mk produktene irriterer ikke i det hele tatt. de kan i enkelte situasjoner faktisk hemme eksemen! helt fantastisk! brukt i mange år, og bytter ALDRI!! [8D]

Oppskrytt og overpriset!!!

Ble spedalsk av ansiktssettene.. Håndskrubben er god da, men kremen suger..

ORIGINAL: mkay87

ORIGINAL: Mamma`n til Sandra

Jeg er kjempe fornøyd med produktene. Jeg har rense settet, Microdermabration settet og mascaraen. Jeg har veldig ømfintlig hud, men har ikke reagert på noe av produktene til nå hvertfall

får jeg spørre hvordan hud du har? vurderer mary kay selv, har en ømfintlig hud, så håper de funker på meg... jeg har en komb hud...

ligger på normal , men kan fort bli tørr.

ORIGINAL: LilleBolle!

ORIGINAL: TonjeJenta

Litt dyrt men veldig bra. Brukt det i 3år... ansiktskrubben er genial. Veldig vanlig at jeg før aldri kunne sminke meg i perioder pga småflassing og tørr hud... ikke vært et issue overhode. Veldig veldig drøyt i bruk. Hver sak bruker jeg normalt ca. 10-12mnd. Men litt dyrt i innkjøp da. Prøver å undersøke om det fins no bra rimeligere med bra innhold... men finner liksom ikke noe... Og tror det er mye i shit i det man selger på hm liksom.

Ebay er genialt[;)]

helt enig. jeg kjøpte rensekremen og microdermabration settet der. Microdermabration settet koster 840 kr om du kjøper det hos selger i norge. jeg ga rett over 300 kr for det inkl rensekremen fra ebay ;)

Vet om mye som er bedre...

ORIGINAL: Juliejr

Jeg har prøvd noen av produktene og jeg synes de var oppskrytt.

signerer .de er bare dritt synes  jeg.

ORIGINAL: Juliejr

Jeg har prøvd noen av produktene og jeg synes de var oppskrytt.

Enig!! Og aaaaltfor dyre...

Jeg er veldig fornøyd med sminkekostene![:D] synes f.eks at deres kost til å påføre mineralfoundation med, fungerer medre enn id bare minerals sin. jeg kjøpte en slags mappe med ulike sminkekoster, de bruker jeg daglig.
Ellers har jeg flytende foundation og mineralpudder og rouge fra mary kay, det er ikke sånn kjempebra. Jeg bruker bare id bare mineralssminke nå, for jeg synes den er best[:)]

Har prøvd pudderfoundationen. Helt ok, men glo minerals f. eks, er mye bedre.

Likte leppepeelingen da.

Er veldig fornøyd med noen av produktene.
Foundation blant annet, bruker jeg hver dag. Det blir ikke dyrt hvis du kjøper på ebay..
Kjøpte foundation der for 64 kr og den koster normalt 192 kroner eller noe.
Mye penger å spare [:)]

eg fikk utslett i ansiktet av dei produktene til mary kay [>:] prøve aldri dei igjen!

Oppskrytt, jeg kommer ikke til å kjøpe mer derfra. Fundationen deres syns jeg er grusom, finnes iallefall mye som er mye bedre, som dekker mer og gir en mer naturlig look. Ikke er den så god å smøre utover heller.

Back
Topp