mary kay erfaringer?

Jeg har prøvd noen av produktene og jeg synes de var oppskrytt.

ORIGINAL: Juliejr

Veldig enig!

De flestre produktene jeg har prøvd har holdt det de lover. Har vært forhandler. Selger forresten ut varelageret mitt. PM meg for mer info. [;)]

Har prøvd en del av produktene, men ikke like fornøyd med alt. Likte foundationen og micro dermabrationsettet veldig godt. [:D]

litt forskjellig, men de er ikke dårlig.. men mye som er bedre[:D]

Veldig fornøyd. Brukt produktene i tre år nå, så er litt lei og huden er metta av MK. Så om en ukes tid skal jeg bytte beite...

sign, pluss at jeg ikke tålte dem så bra, fikk veldig tørr hun og fikk litt utslett av dem..

Jeg er kjempe fornøyd med produktene. Jeg har rense settet, Microdermabration settet og mascaraen. Jeg har veldig ømfintlig hud, men har ikke reagert på noe av produktene til nå hvertfall

ORIGINAL: Mamma`n til Sandra

Jeg er kjempe fornøyd med produktene. Jeg har rense settet, Microdermabration settet og mascaraen. Jeg har veldig ømfintlig hud, men har ikke reagert på noe av produktene til nå hvertfall

får jeg spørre hvordan hud du har? vurderer mary kay selv, har en ømfintlig hud, så håper de funker på meg... jeg har en komb hud...

Litt dyrt men veldig bra. Brukt det i 3år... ansiktskrubben er genial. Veldig vanlig at jeg før aldri kunne sminke meg i perioder pga småflassing og tørr hud... ikke vært et issue overhode. Veldig veldig drøyt i bruk. Hver sak bruker jeg normalt ca. 10-12mnd. Men litt dyrt i innkjøp da. Prøver å undersøke om det fins no bra rimeligere med bra innhold... men finner liksom ikke noe... Og tror det er mye i shit i det man selger på hm liksom.

Knall fornøyd med alt jeg har prøvd..

Håndsettet er jo som sendt fra himmelen for mine tørre hender..

ORIGINAL: mkay87

ORIGINAL: Mamma`n til Sandra

får jeg spørre hvordan hud du har? vurderer mary kay selv, har en ømfintlig hud, så håper de funker på meg... jeg har en komb hud...

Jeg har veldig ømfientlig hud. Eksem og psoriasis. og tørr/normal hud generellt. Tåler verken parfyme eller såpe egentlig.
Men tåler MK veldig bra. [:)] Så jeg ville prøvd iallefall. Verdt et forsøk.

ORIGINAL: TonjeJenta

Litt dyrt men veldig bra. Brukt det i 3år... ansiktskrubben er genial. Veldig vanlig at jeg før aldri kunne sminke meg i perioder pga småflassing og tørr hud... ikke vært et issue overhode. Veldig veldig drøyt i bruk. Hver sak bruker jeg normalt ca. 10-12mnd. Men litt dyrt i innkjøp da. Prøver å undersøke om det fins no bra rimeligere med bra innhold... men finner liksom ikke noe... Og tror det er mye i shit i det man selger på hm liksom.

Ebay er genialt[;)]

ORIGINAL: M3rl0t

Knall fornøyd med alt jeg har prøvd..

Håndsettet er jo som sendt fra himmelen for mine tørre hender..

sign

sign

Back
Topp