Mary Evelyn

MTDC

Forumet er livet
VIP
Gratulerer så mye med dagen:-) Hvilke planer har du for dagen?

Hipp hipp hurra for deg! :)

Hippetihipphopp! GRATTIS :D

Gratulere så masse med dagen! Håper du får en super dag!!!

Hurra for deg som fyller ditt år :-)

Hurrahurra igjen! Tre ganger tre hurra!

Tusen takk!!! Helt sjokka jeg nå! Har hatt en finfin dag:-) Mange telefoner fra gode venner, og fine hilsninger. Guttene hjemme har vært supre! Skulle gjerne hatt meg et glass vin nå på kveldingen, mn det tør jeg ikke..:-/ Får ta det litt senere:-)

Tusen takk!!! Helt sjokka jeg nå! Har hatt en finfin dag:-) Mange telefoner fra gode venner, og fine hilsninger. Guttene hjemme har vært supre! Skulle gjerne hatt meg et glass vin nå på kveldingen, mn det tør jeg ikke..:-/ Får ta det litt senere:-)
Høres ut som en flott dag:-) Tar gjerne et glass vin for deg;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Høres ut som en flott dag:-) Tar gjerne et glass vin for deg;-)

Takk for det. Skulle gjerne tatt det selv da.. Men etter snart 3 år med graviditet og/eller amming har jeg etterhvert SVÆRT mange vinglass på vent, så det er vel kanskje til det beste at noen avlaster litt:-)

Takk for det. Skulle gjerne tatt det selv da.. Men etter snart 3 år med graviditet og/eller amming har jeg etterhvert SVÆRT mange vinglass på vent, så det er vel kanskje til det beste at noen avlaster litt:-)
Hihi:-) Tror ikke jeg har godt av det.. Var ute med jentene for to uker siden og fikk nok i massevis;-)

Back
Topp