*Martine*?

monicabebe

Forumet er livet
Bare lurte på om noen har sett Martine i det siste.
Tror ikke jeg har sett henne her på lenge.
Hadde vært hyggelig å vite hvordan det går!

Klem, Monicabebe

Henne tenkte eg på her ein dag og...lurte på kvar ho var blitt av [8|]

Ante meg at hun hadde meldt seg ut...synd at det blir sånn at noen ikke føler seg velkommen her inne. Regner med at det er grunnen...

Prøver liksom å være venner med alle......selv om jeg er uenig med folk innimellom!

Takk for svar!

M

Det er noen som er mer hårsåre enn de har godt av også...

tror ingen andre kan få skylden for at hun har forlatt forumet igjen!
hun la inn et innlegg om at hun syntes det var ubetenktsomt at dem som mistet sitt ufødte barn og skrive om det fordi dette støtte sarte sjeler.
hun fikk passet påskrevt av mange for det og taklet som vanlig ikke motgang. innlegget ble slettet av adm og da ville hun ikke være her mere.

hun må vel snart stå for egne valg og ord som alle oss andre her inne.

ja så også det innlegget litt tidligere. Fikk heller aldri med meg hva som skjedde. Men det må jo være lov å være uenige. Kan være uenig på en høfflig måte så folk ikke føler seg jaktet på men bare motsagt. Men hvis det stemmer som det ser ut til var hun kanskje litt hårsår??????????????????[8D]

hvis ikke man kan skrive om det og miste et barn under graviditet vet ikke jeg det er vel noe som desverre mange opplever både tidlig og sent i svangerskapet.

ORIGINAL: louis2

hvis ikke man kan skrive om det og miste et barn under graviditet vet ikke jeg det er vel noe som desverre mange opplever både tidlig og sent i svangerskapet.

Ja jeg synes det er derfor vi alle er her. For å gi støtte enten vi er glade eller lei oss. Må være lov å komme med ting andre er redd skal skje seg selv. Burde ikke kritisere når noen har mistet. Gi heller full støtte. De trenger det.

jeg kan ikke tenke meg noe verre en og miste vesla men jeg kan ikke gå rundt og tenke sånn da blir jeg mentalt syk.

Jeg har ikke fått med meg alle debattene jeg, så jeg skal ikke dele ut skyld.

Bare lurte litt....

M

Ho er nok tilbake med nytt nick om noen uker [8|]

Hun har meldt seg ut igjen ja for ørtende gangen.. Sitter nok bare å funderer på hva hun skal bruke som nytt nick sikkert nå.. [:@]

ORIGINAL: louis2

joda det gjør hun sikkert men vi kan ikke ta hensyn til enkelte til enhver tid her inne. jeg har da selv tråkket i salaten og måttet stå for mine meninger og mine innlegg selv om dem kansje i ettertid ikke virket særlig glupe selv på meg som skrev det!!
men jeg kan da ikke forlange at noen skal la være og legge inn innlegg om sine opplevelser ved fødsel og ved død osv osv så lenge det har en viss betydning for dette forumet!! og helt ærlig det gjør vel strent tatt ikke noe at man skriver om andre ting her inne heller.
en som har hatt så mye problemer og lagt ut om dem i det vide og brede her inne burde uansett ikke sette fingeren på andre her inne . la folk skrive om sine opplevelser og vil man ikke lese nei så la være ,,,

Jeg er så enig, man kan ikke gå å tenke på at man skal miste et barn men om man faktisk gjør det så er det vel nettopp her det er mulig å få luftet følelsene sine...man stiller jo opp for hverandre ikke sant??og jeg synes det er for det første tøft gjort å kunne åpne seg om det her og dele sånt med oss...men oxo samtidig litt lærerrikt for min del som aldri har gått igjennom et svangerskap før....

Back
Topp