MaRtE!

Skrållan

Forumet er livet
Vil du fremdeles være med på kino på freddan? [:D][:D] Lillesøs fikk ikke bytta vakta si, så billetten ligger bare her og slenger! [;)]

Hvis ikke blir jeg med![;)]

JAAAAA!!!! JEG BLIR MED[:D][:D][:D] har tenkt litt på det, men rekna med hun ble med siden du ikke sa noe. da har vi en date[:D][:D]

men hva skal vi ha på oss da??? og hvor og når er det??? jeg gleeeeder meg[:)][:D][:D][:D]

papaya: ja, du også!! [:D][:D] er det ledige billetter da?

MaRtE: Hun har ikke fått svar før i dag om hun fikk bytta vakta, tok litt tid det der! Aner ikke hva vi skal ha på oss jeg, tror ikke det er sånn pynte-seg-opplegg... tenker jeg tar tights og en tunika, en cardigan og ballerinasko..? [:)] Åh, dette blir artig!! [:D][:D] Jeg kommer til byen på formiddagen, skal på trening først, så tar toget herifra i 12-13-tiden. Har ikke hørt noe enda om når jeg/vi skal treffe Destiny85, men det blir sikkert rett før forestillingen.

vet du hvor og når filmen går???

tights & tunika her å, liker det[:D]

Nei, sikkert ikke noe ledig. Var bare om den ellers lå og slang. Kos dere, jenter! [:D]

joda, det er det!

Er det? Jaja, kjedelig å sitte alene, tar den på vidoi tenker jeg [:D]

ORIGINAL: MaRtE:)

vet du hvor og når filmen går???

tights & tunika her å, liker det[:D]

Nova 1 kl 18 [:)]

ORIGINAL: papayamammaen

Er det? Jaja, kjedelig å sitte alene, tar den på vidoi tenker jeg [:D]

Æsj, vi skulle spurt deg da vi bestilte... unnskyld! [&o]
Planen var egentlig at jeg, lillesøs og Destiny85 skulle dra. Men etter at billettene var bestilt, så huska søs at hun hadde jobbhelg, og får nå ikke bytta vakta. Tidligere her nevnte jeg dette her på bv, så Marte sa hun kunne være med istedet... Om Destiny85 plutselig ikke kan være med, så er du velkommen til å være med! [:)]

Det går helt fint. [:)]

da er barnevakt ordnet[:)] far i huset er i oslo på fredag, så da tar naboene dem. de spurte om de ville ligge over å, så kanskje vi får helt barnefri til lørdag. luksus!!!!

håper på godvær på fredda, for jeg har nemmeligen ikke jakke som passer antrekket[8D][:D]

Back
Topp