Mars09ogJanuar11

Silje1982

Forumet er livet
Vet ikke om du fikk pm fra meg i går eller om det er noe galt m innstillingene på profilen min:) Var du på Dolly sammen med mann og barn i går?:) Der var ei som lignet så vanvittig på deg ut fra bildet her på bv:)

Jeg svarte deg igår kveld, fikk du ikke pm???

Svarte på den andre også...rart!

Jeg var ikke på Dolly...hihi, var på jobb jeg. Så det var nok ikke meg.

Å ja, gjorde du?:) Det kan være at jeg kanskje ikke mottar pm når jeg går inn på iphonen:) Skal sjekke senere på datamaskinen for da kommer de kanskje frem:) Hehe... Måtte bare spørre for jeg syns til og med sønnen din lignet på den gutten og kunne vært på samme alder:)

ORIGINAL: Silje1982

Å ja, gjorde du?:) Det kan være at jeg kanskje ikke mottar pm når jeg går inn på iphonen:) Skal sjekke senere på datamaskinen for da kommer de kanskje frem:) Hehe... Måtte bare spørre for jeg syns til og med sønnen din lignet på den gutten og kunne vært på samme alder:)

Åja, hehe... nei, det var nok ikke meg. Leeeenge siden jeg var på Dolly sist[:)]

Ja, kanskje det[;)]

Hihi... Vi er heller aldri der, men de hadde et genialt lekerom som passet godt for både eldstemann og minstejenta:) Men hadde jo vært urolig morsomt hvis det hadde vært dere som var der:)

Hihi... Vi er heller aldri der, men de hadde et genialt lekerom som passet godt for både eldstemann og minstejenta:) Men hadde jo vært urolig morsomt hvis det hadde vært dere som var der:)

Åja, ok[;)]

Hehe...ja, det hadde det[:)] Men kanskje du ser meg andre plasser i Sandnes[;)] Jobber jo på Kvadrat.

Ja, var det på kid du jobber?:) Jeg også jobbet på kvadrat i flere år:)

Ja, stemmer det[;)]

Nå har jeg funnet ut hvorfor jeg ikke har klart å motta pm[:)] Innboksen min var visst full[8D]

Nå har jeg funnet ut hvorfor jeg ikke har klart å motta pm[:)] Innboksen min var visst full[8D]

Hehe[:)]

Back
Topp