Mars09ogJanuar11

Å jaaaaaaaaaaaa, med den jobben[:)][:)] Kjempe spennende[:)] Håper du kommer og oppdaterer oss snart[:)]

Oj...egen tråd[:D] Koseligt[:)]

Det gikk bare bra det[:D] Fikk jobben da, men skal tenke på det til tirsdag. Får jo ikke så mye % stilling, så får jeg mer penger av nav ved å melde meg arbeidsledig siden jeg har krav på dagpenger.

Hun ville skrive kontrakt med meg ut august, så det vil si at da er jeg langt på vei og hvis hun ikke liker at jeg er gravid trenger ikke hun forlenge kontrakten, og da står jeg der med stor mage og må søke etter ny jobb. Så den er litt kjip[&:]

Er jo ute etter en 80-100 % jobb egentlig...

Veldig usikker på hva jeg skal gjøre, hun ville tydeligvis ansatte meg og likte meg veldig godt.

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Oj...egen tråd[:D] Koseligt[:)]

Det gikk bare bra det[:D] Fikk jobben da, men skal tenke på det til tirsdag. Får jo ikke så mye % stilling, så får jeg mer penger av nav ved å melde meg arbeidsledig siden jeg har krav på dagpenger.

Hun ville skrive kontrakt med meg ut august, så det vil si at da er jeg langt på vei og hvis hun ikke liker at jeg er gravid trenger ikke hun forlenge kontrakten, og da står jeg der med stor mage og må søke etter ny jobb. Så den er litt kjip[&:]

Er jo ute etter en 80-100 % jobb egentlig...

Veldig usikker på hva jeg skal gjøre, hun ville tydeligvis ansatte meg og likte meg veldig godt.

det var jo litt kjedelig...
Skjønner godt at du er veldig usikker, vet ikke hva jeg hadde gjort selv...[&:]

Oi, den var litt kinkig! Skjønner godt at du må tenke litt på det...! [:-] Håper det ordner seg uansett og at du blir fornøyd med valget! [:)]

Back
Topp