Mars-tvillinger?

s0lskinn

Blir kjent med forumet
Er det flere av dere mars-mammaer som venter tvillinger, eller som har fra før kanskje?
Jeg venter to-eggede tvillinger, en gutt og ei jente i slutten av mars. Hadde vært fint å utveksle erfaringer med noen i samme situasjon ;)
Både svangerskap, kontroller og fødsel forløper seg jo litt annerledes enn med bare et frø i magen.

Mener det skal være to stykker her også.. :) De dukker nok gjerne opp med innlegg..

Vi venter to gutter i slutten av mars. 2-eggede. vi har vært på 4 ultralyder til nå og alt ser bra ut. fikk et 3d bilde forrige gang av den ene og vi så at han var veldig lik storebror. må også si at jeg synes det begynner å bli tungt. er nå (24 uker) tilsvarende høygravid utifra målinger fra forrige svangerskap så merker at det er stor forskjell fra å være gravid med en.

Så moro Iris88 og Hmmm3 :)
Har dere begge barn fra før? Disse er mine først :)
jeg er 23 uker på vei nå, og har vært 4 ultralyder, siste senest i dag. Alt står bra til der inne, men merker jo at det begynner å bli tungt.
Når har dere termin? Jeg har 29.mars.
har dere kjøpt vogn og utstyr enda?

Veldig spennende å finne flere tvilling-mammer her inne!

Så gøy at vi er fler, og med så tett termin! =D

Jeg er 25+1 idag, har termin 15.mars, og vi venter to-eggede gutter! :)
Dette er mine første, gleder meg veldig!
Når fant dere ut at det var tvillinger?
Vi fant ikke ut før på ordinær UL i uke 19! Foreløbig har vi bare vært på en ekstra UL etter det, da fikk vi også 3D bilde! Så gøy å se! =D =D
Skal på ny UL om 3 uker, og idag er det kontroll hos legen og fysioterapaut etter det.
Jeg har vært 50%sykemeldt i ca 4 uker.. Hvar med dere?

Nei, foreløbig ikke bestemt oss for vogn enda. Har kikket en del, og har to favoritter, men synes det er så vanselig å velge! Og så mye å velge i! Har dere bestemt dere?

Kan jeg spørre om alder og hvor dere er fra? :)

Ha en fin dag! :) :)

Vi fant ikke ut før på ordinær UL i uke 19! Foreløbig har vi bare vært på en ekstra UL etter det, da fikk vi også 3D bilde! Så gøy å se! =D =D
Skal på ny UL om 3 uker, og idag er det kontroll hos legen og fysioterapaut etter det.

Nei, foreløbig ikke bestemt oss for vogn enda. Har kikket en del, og har to favoritter, men synes det er så vanselig å velge! Og så mye å velge i! Har dere bestemt dere?

Vi ble gravide med hjelp av IVF, så vi visste at det kunne bli to. Allerede i uke 7 hadde vi første ultralyd og fant da ut at det var tvillinger.
Jeg har vært sykemeldt siden uke 20 jeg, fikk beskjed om at det var vanlig. Jobber i tillegg i barnehage på småbarnsavdeling, og kjente at det begynte å bli tungt :)

Vi har bestilt både vogn og bilstoler fra Tyskland (kiddies24.com), det ble mye billigere enn å kjøpe i Norge. Valget falt på en TFK twinner twist duo, hørt mye bra om den!

Jeg er 27 år, fra Kristiansand :)

Ha en super dag videre xsmile3

Fra og med 1.des ble jeg også helt sykemeldt. Kjenner det er godt å kunne slappe helt av!

Hvordan er formen deres?

Vi også vurderer TFK twinner twist duo, ganske så sikker på det er den vi også kommer til å velge. :)

Back
Topp