MARS-TREFF FOR OSLO-FOLKET 17 MARS

Onsdag den 17 mars funke fint for meg allfall!![:)]

ORIGINAL: vest30

Denne gangen skal jeg prøve å få blitt med også[:D]

Ser ut til å passe det ja[8D]

Jeg har kjempelyst men jeg er ikke en av "oslofolket" da[8|]
Om jeg an komme selv om jeg er fra Eventyrskogen[;)] ønsker jeg meg et treff tidlig på dagen slik at jeg rekker å hente Yrja i barnehagen. OM det er lov å ønske seg......

det er lov å ønske seg[:)]!

Bare litt dumt for oss som skal på jobb på formiddagen.

det er lov å ønske seg[:)]!

Bare litt dumt for oss som skal på jobb på formiddagen.

Åja sånn ja[:)] Forstår det [:D]

Forrige gang så møttes vi jo kl 18.00, men det varte til 22.30 eller no sånt, så det er fullt mulig å komme etter barnehage hvis det passer[:D]
Forresten, eventyrskogen høres skikkelig magisk ut, skulle ønske jeg var derfra[8D] bare på grunn av navnet[:)]

ORIGINAL: carinasverden

Forrige gang så møttes vi jo kl 18.00, men det varte til 22.30 eller no sånt, så det er fullt mulig å komme etter barnehage hvis det passer[:D]
Forresten, eventyrskogen høres skikkelig magisk ut, skulle ønske jeg var derfra[8D] bare på grunn av navnet[:)]

He he he det er bare noe vi kaller det. Heter Solumsmoen her, men det er 1,5 time fra Oslo så det er jo litt ut på landet. Også ligger huset inntil en skog. Om du har hørt om kunstnerdalen i Sigdal, med Theodor Kittelsen museumet blandt annet, der har du Solumsmoen. [:)] Kan gå splitter naken på tomta vår uten å bli sett av andre enn dyra he he

Heike: kan du ikke ta turen etter ta du har hentet Yrja da? la mann og barn spise middag alene slik at du kan spise middag med oss?
JaaaJaaa[:D]

ORIGINAL: Lille Snodig

ORIGINAL: carinasverden

He he he det er bare noe vi kaller det. Heter Solumsmoen her, men det er 1,5 time fra Oslo så det er jo litt ut på landet. Også ligger huset inntil en skog. Om du har hørt om kunstnerdalen i Sigdal, med Theodor Kittelsen museumet blandt annet, der har du Solumsmoen. [:)] Kan gå splitter naken på tomta vår uten å bli sett av andre enn dyra he he

Okay, så heter det ikke eventyrskogen, men høres ut som eventyrskogen sånn du beskriver da[:D] Og siden det er 1,5t fra oslo så er det liksom ikke langt fra sivilisasjon heller[:D] Akkurat sånn jeg drømmer om å bo en gang[:)]

Noterer det i kalenderen og gir nærmere beskjed [:)]

Skal til Fridays mandag 15. mars med 2 venninner, så hvis jeg blir med dere onsdagen etter, blir jeg vel å rulle hjem [8D][8D]

Er jo veldig redd for å bare bli sittende i et hjørnet og ikke si noe heller da...! Er eg ikke den typen, men kan lett bli det i forsamlinger hvor jeg ikke kjenner noen [&:]

ORIGINAL: KarinMaria

Noterer det i kalenderen og gir nærmere beskjed [:)]

Skal til Fridays mandag 15. mars med 2 venninner, så hvis jeg blir med dere onsdagen etter, blir jeg vel å rulle hjem [8D][8D]

Er jo veldig redd for å bare bli sittende i et hjørnet og ikke si noe heller da...! Er eg ikke den typen, men kan lett bli det i forsamlinger hvor jeg ikke kjenner noen [&:]

Jeg var redd for det samme sist jeg var men, men tro meg det er ikke noe å tenke på[:D] Vet ikke helt hvorfor men praten gikk kjempelett og det var veldig hyggelig[:)]

jepp. dytte dytte[:D]

E klart m æ å [:)]

SKal på svangerskapskurs på riksen den dagen fra 16.30-19.30..... Kan jo være at jeg rekker dessert[:)]

er med jeg hvis det ikke blir så jævla tidlig.

Back
Topp