Mars mammaer

Mammatetresnart

Glad i forumet
Hei på dere.. ville bare høre hvordan det er med dere. Her er alt bra.
Begynner å få litt mage da... Og det er så utrolig gøyyyy[:D][:D]
må vel kjøpe meg noen joggebukser, må åpne den øverste knappen i buksene![:)] Ellers er jeg i fin form. Svetter som en foss innimellom da..
Varme klemmer til alle sammen også de som bare er innom forumet her

har det supert for tiden! [:D] begynte å bruke mammabukser idag og det var skikkelig deilig! [:D] følte meg plutselig veldig gravid da,hehe[:D] , men det gav meg også en veldig kosefølelse,så nå begynner det nok virkelig å synke inn samt at jeg slapper mer og mer av! får mer tro på at alt går bra! [:D]  livet er herlig!

jeg har det ikke supert enda pga jobb osv MEN!!! etter i morgen fra da av skal resten av svangerskapet være bra!!!
hva er det nettbaserte førskole greiene momy? kan jo ikke begynne på min tredje utdannelse nå men puh litt nyskjerrig!

det er samlingsbasert og nettbasert,så vi har 10 samlinger i løpet av ett skoleår og 8 uker i praksis! [:)] resten av tiden bruker vi på oppgaver igjennom nettet og er man så heldig at man bor i nærheten av noen,så møtes man og samarbeider! [:)]  veldig greit når man er avhengig av to inntekter som vi er!  de ukene jeg må være borte fra jobb,har jeg fått lån for,så vi ikke sliter økonomisk de neste tre årene. [:)] syns det er verdt forsøket iallefall! [:)]

Jeg føler at jeg har fått tilbake litt av livet mitt igjen, og kvalmen er ikke like intens lenger. Har begynt å røre meg litt mer nå, og da trives jeg så mye bedre med meg selv. Men etter ul i morgen håper jeg alt er enda mye bedre. [:)]

det hørtes ut som en god løsning!!! JEG VET IKKE HVA JEG SKAL BLI JEG PUH! det er så mye jag om at enn må være noe! tror jeg må ta noen runder hos en alternativ livsveileder....

Back
Topp