Mars måned!

Lykkeår2016

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Herregud da var mars måneden her! Nå nærmer det seg raskt! Neste måned er vår måned! Hjelpes! Og med oss som har termin i starten av april så kan babyene begynne å komme i mars også! *ble nesten litt skummelt* :) Gleder meg masse til å få se lillegutt og bli kvitt alle vondtene av graviditeten nå! :) fødselen derimot gruer jeg meg litt til! Førstegangsfødende og aner ikke hva jeg går til! :/

Oi.. Ja nå går tiden både alt for fort og for sakte synes jeg.. Gleder meg masse til å møte lille nurk, men begynner å grue meg litt til fødsel ( førstegangs her og) :)

Syns det nesten har gått litt for fort jeg :P
Blir spennende å se hvem som føder først :) Det nærmer seg hvertfall veldig til vår måned :D

Nærmer seg nå - men glad jeg har uti April så jeg har litt tid igjen å gjøre ting klart:p
Gruer meg ikke til fødsel - håper vanlig og ikke keiser (hatt en av hver før), men ut kommer lille babyen uansett;)

Huff, da var vi i mars allerede. Nå ble jeg enda litt mer stressa. Termin 7 april å oppussingen i huset er enda ikke ferdig. Mangler litt til lillemor enda. Krysser fingrene for at hun ikke kommer alt for tidlig ;-) Gru/gleder meg til fødselen. Er så forferdelig smertefullt, men sååå verdt det til slutt <3

Mars kan gjerne fly avgårde ja, og jeg skulle helst lest mai på kalenderen og hatt krabaten på utsiden. Og at familiemedlemmene var helt friske alle sammen.. Ikke optimal start på mars for min del :( Gruer meg ikke til fødselen.

Siste innspurt nå ja! Blir tunge, men spennende uker i mars :) med termin 2 april kan alt skje fremover nå! Gleder meg utrolig mye til å møte lillegutt ❤️ er førstegangsfødende, og er mest spent på fødselen, gruer meg ikke :)

Jeg er kanskje litt rar men gleder meg til fødselen jeg. :p :D

Er så spent på nårtid han kommer ift termin (storesøster kom 2 uker før), hvordan fødselen starter (starta med vannavgang sist) og hvor lang tid det vil ta (tok 7 timer sist).

Men trives enda godt med å være gravid, spør meg på nytt 1.april. :p

Det er helt surrealistisk å tenke på at neste måned er terminmåned! :o Har termin 18. april og har det meste under kontroll, tror jeg, men nå kjenner jeg litt på stresset, 6 uker er ikke så innmari lang tid. Må vel begynne å virkelig lese meg opp på fødselsforberedelser, amming osv. Og forhøre meg om modningsakkupunktur her i byen.

Eg er veldig klar nå.. Er 35+4.. Så under 5 uker til termin datoen :D veldig innstilt på og føde i slutten av mars eg da :p

Håper sååå lille kommer iløpet av påska!:p termin 4 april og er alt for sliten for tiden!:p

Endelig er vi mars og at det ENDELIG er vår tur snart. ☺ Gleder meg veldig til å bli ferdig nå og kose med Lillebror i armene. ☺

Huff da, er det mars allerede ? Er jeg klar for dette her da ? Haha, synes nesten tiden har gått altfor fort ! Førstegangs her også, og kjenner nervene bygger seg opp mot fødsel :confused::eek::rolleyes:

Nå er jeg egentlig klar og drittlei å gå gravid:p 4 uker til termin, men skal til lege på sykehuset til torsdag for å snakke om igangsetting :) veldig spent og håper jeg har lille gutt i armene innen 2 uker:joyful:

Back
Topp