Mars jenter

masse stikkinger hele dagen. og liitt kvalm og svimmel

Lat[:D]

idag er formen helt ok.
ikke så mye kvalm, men ganske trøtt.
men en god dag i det hele[:D]

Her det tipp topp[:D] Litt trøtt og ganske så kvalm, men skal absolutt ikke klage[:)] Har det egentlig som plommen i egget[8D] Sambo er borte om dagene å pusser opp leiligheta til faren sin, så da er jeg og lillegutt alene hjemme og må si at vi stor koser oss[:D] bare leker, synger å kooooser som bare det, så her er det herligt[:)] Enn med deg da snuppa??[:)]

Idag er jeg verken svimmel eller kvalm. Henger meg med på latsiden da[8D]

Har akkurat kommet hjem fra tur på sørlandet. Var godt å komme hjem. Magen har vært slem mot meg siden i går kveld. Starta med en grusom kvalme som endte i gulping og nesten oppkast. Merka at det roet seg så lenge jeg satt helt helt rolig og pustet rolig. [8D] Fikk krøpet tilbake til senga og slapp heldigvis å stå og rope i do. Sovna endelig tilslutt.

Våknet da i halv 7 tida i dag av ei bikkje som måtte ut og jeg var fortsatt like kvalm som før jeg la meg. [:'(] Min kjære gikk heldigvis ut med hunden og lot meg få legge meg til å sove igjen. Fikk litt lakris av søskenbarnet til min kjære og da ble jeg bedre. [:)]
Sliten men ellers i fin form nå. Nå skal det slappes av og koses litt med pusekattene mine som jeg har savnet mens jeg har vært på tur. [:D]

Håper dere andre har en superduper dag! [:D][:D]

klarer nesten ikke slutte å smile etter å ha sett det lille nurket i magen i går. dessuten skal jeg hjem til ei venninde etterpå å spille wii [:D]

Er veldig sliten og oppblåst! Ellers har jeg veldig ømme bryster som vanlig.. Ser ikke ut til at det vil gi seg ennå!

Er DRIIIIIIIIIIIIITKVALM, men vet ikke om det er på grunn av graviditeten enn om det er noe omgangssyke pågang... [&:] Håper virkelig jeg får til å spy i løpet av kvelden... [8|] Dette er PYTON...så jeg har det ikke så bra i kveld... [&o]

Back
Topp