Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her det tipp topp[:D] Litt trøtt og ganske så kvalm, men skal absolutt ikke klage[:)] Har det egentlig som plommen i egget[8D] Sambo er borte om dagene å pusser opp leiligheta til faren sin, så da er jeg og lillegutt alene hjemme og må si at vi stor koser oss[:D] bare leker, synger å kooooser som bare det, så her er det herligt[:)] Enn med deg da snuppa??[:)]
Har akkurat kommet hjem fra tur på sørlandet. Var godt å komme hjem. Magen har vært slem mot meg siden i går kveld. Starta med en grusom kvalme som endte i gulping og nesten oppkast. Merka at det roet seg så lenge jeg satt helt helt rolig og pustet rolig. [8D] Fikk krøpet tilbake til senga og slapp heldigvis å stå og rope i do. Sovna endelig tilslutt.
Våknet da i halv 7 tida i dag av ei bikkje som måtte ut og jeg var fortsatt like kvalm som før jeg la meg. [:'(] Min kjære gikk heldigvis ut med hunden og lot meg få legge meg til å sove igjen. Fikk litt lakris av søskenbarnet til min kjære og da ble jeg bedre. [:)]
Sliten men ellers i fin form nå. Nå skal det slappes av og koses litt med pusekattene mine som jeg har savnet mens jeg har vært på tur. [:D]
Er DRIIIIIIIIIIIIITKVALM, men vet ikke om det er på grunn av graviditeten enn om det er noe omgangssyke pågang... [&:] Håper virkelig jeg får til å spy i løpet av kvelden... [8|] Dette er PYTON...så jeg har det ikke så bra i kveld... [&o]