C Cameleon Gift med forumet 5 Jul 2009 #1 Jeg er så glad idag! Logger på babyverden, og inn på Mars! Hva ser jeg? MANGE MYE GRAVIDE SNUPPER! [:D][:D] Gratulerer så masse alle sammen! Vi skal bli en helt super termingjeng! Gleder meg til å bli bedre kjent med alle her inn jeg nå! [:D] Ha en fin dag![:D]
Jeg er så glad idag! Logger på babyverden, og inn på Mars! Hva ser jeg? MANGE MYE GRAVIDE SNUPPER! [:D][:D] Gratulerer så masse alle sammen! Vi skal bli en helt super termingjeng! Gleder meg til å bli bedre kjent med alle her inn jeg nå! [:D] Ha en fin dag![:D]
M MammaTilFelixOgLiam Elsker forumet 5 Jul 2009 #3 Jaa![:D] Blir så morro og følge med alle sammen her inne gjennom svangerskapet[:)]
L Luremus Glad i forumet 5 Jul 2009 #4 Jeg er GRAVIIIIIIID!!! Det er bare så deilig å skrive det!!!!!!!![:D][:D][:D] Skal få det fint her inne vi! Så får vi satse på at INGEN forlater oss!! [:)]
Jeg er GRAVIIIIIIID!!! Det er bare så deilig å skrive det!!!!!!!![:D][:D][:D] Skal få det fint her inne vi! Så får vi satse på at INGEN forlater oss!! [:)]
C Cillia Elsker forumet 5 Jul 2009 #5 Virker som det blir en kjempekjekk gjeng her inne, kjekt at det kommer så mange nye nesten hver dag[:D]
Virker som det blir en kjempekjekk gjeng her inne, kjekt at det kommer så mange nye nesten hver dag[:D]