Mars er åpnet!

Si det, du! Jeg har fire måneder til termin i dag

Jeg synes ikke den går så fort [emoji23][emoji23] Selv om det er under fire mnd igjen (forhåpentligvis).

Jeg synes tiden går veldig raskt nå.. Så håper det holder seg sånn en stund til [emoji28]

Samme her, går fort dette her :joyful:
Ja, Det er helt utrolig.. begynner jo å bli litt stressa for om jeg rekker å strikke ferdig hentesettet [emoji6] siden jeg ikke har så mye ledig tid til å strikke [emoji12]

Ja, Det er helt utrolig.. begynner jo å bli litt stressa for om jeg rekker å strikke ferdig hentesettet [emoji6] siden jeg ikke har så mye ledig tid til å strikke [emoji12]
Jeg kan ikke strikke, kunne ønske jeg kunne.
Har tenkt å organisere og klargjøre hele leiligheten fra topp til tå: Det MÅ gjøres :wideyed:
Med bekkenløsning kommer det til å ta tre år :oops::rolleyes:

Dagene flytter jo ikke på seg! :P Tror det er mye fordi jeg er såpass sent i måneden, føler alle andre er et haaav av tid foran meg.

Jeg kan ikke strikke, kunne ønske jeg kunne.
Har tenkt å organisere og klargjøre hele leiligheten fra topp til tå: Det MÅ gjøres :wideyed:
Med bekkenløsning kommer det til å ta tre år :oops::rolleyes:
Jeg synes det er ganske avslappende å strikke litt på kveldene helt til jeg gjør feil [emoji28]

Det stresser meg litt at jeg er så rolig mtp tingene,klærne og div vi trenger. Greit at vi har endel fra storesøster, Men føler uansett at vi mangler masse.. Men har ikke hatt noe behov enda for å gjøre noe..

Jeg synes det er ganske avslappende å strikke litt på kveldene helt til jeg gjør feil [emoji28]

Det stresser meg litt at jeg er så rolig mtp tingene,klærne og div vi trenger. Greit at vi har endel fra storesøster, Men føler uansett at vi mangler masse.. Men har ikke hatt noe behov enda for å gjøre noe..
Vi har ikke noe fra før, så vi har kjøpt inn en god del. Men gikk igjennom klærne og sammenlignet med lister jeg har sett på hva man anbefaler å ha og vi var kanskje halvveis på klesfronten :hungover:

Ellers føler jeg vi har litt kontroll. Er bare så urolig mye å sette seg inn i å velge mellom.
Har ikke noen venninner som er gravid heller, så har liksom ikke noen å spørre eller finne ut ting med, derfor er forumet veldig grei hjelp :)

Vi har ikke noe fra før, så vi har kjøpt inn en god del. Men gikk igjennom klærne og sammenlignet med lister jeg har sett på hva man anbefaler å ha og vi var kanskje halvveis på klesfronten :hungover:

Ellers føler jeg vi har litt kontroll. Er bare så urolig mye å sette seg inn i å velge mellom.
Har ikke noen venninner som er gravid heller, så har liksom ikke noen å spørre eller finne ut ting med, derfor er forumet veldig grei hjelp :)
Har noen nøytrale klær fra storestør vi kan bruke,Men blir nok å kjøpe endel nytt etterhvert [emoji4]

Når det kommer til vogn er jeg så usikker på om vi trenger søskenvogn eller ikke. Så det må vi finne ut av etterhvert. Soverommet er heller ikke begynt på, det burde pusses opp.

Vi bør også ha en tripp trapp stol til. Så storesøster får beholde sin en stund til enda [emoji4]

Jeg og synes tiden går sååå fort nå :-)

Helt vilt.. Jeg er ikke i arbeid engang, og jeg synes at dagene flyr avgårde. Vil ikke at graviditeten skal være over for fort :wideyed:

ang klær så ville jeg ikke stresset med det, min erfaring er at man får MYE, samt at butikkene er jo åpne når vi føder, så greit å vente litt og se hva man trenger utover det man får så lenge man har noen sett :)

Ja tiden går gjerne fort. Plutselig er sommeren over og da er det meste mye nærmere.

Jeg har ikke kjøpt en ting enda, knapt sett i butikker. Eneste jeg har gjort er å begynne på et strikkeprosjekt, det har jeg ikke rørt på halvannen uke. Kom til å tenke på at jeg sikkert burde ha fulgt litt med på når det var salg på ulltøy i barnebutikker nå i vår, så kunne jeg kanskje ha fått kjøpt noe til nedsatt pris. Jeg har ikke noen å arve fra så her må alt skaffes inn via innkjøp. Men hvem vet, plutselig så får vi noe fra noen. Ikke godt å si. Jg stresser i alle fall ikke med ting som skal skaffes.

Back
Topp