Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, går fort dette herJeg synes tiden går veldig raskt nå.. Så håper det holder seg sånn en stund til [emoji28]
Ja, Det er helt utrolig.. begynner jo å bli litt stressa for om jeg rekker å strikke ferdig hentesettet [emoji6] siden jeg ikke har så mye ledig tid til å strikke [emoji12]Samme her, går fort dette her
Jeg kan ikke strikke, kunne ønske jeg kunne.Ja, Det er helt utrolig.. begynner jo å bli litt stressa for om jeg rekker å strikke ferdig hentesettet [emoji6] siden jeg ikke har så mye ledig tid til å strikke [emoji12]
Jeg synes det er ganske avslappende å strikke litt på kveldene helt til jeg gjør feil [emoji28]Jeg kan ikke strikke, kunne ønske jeg kunne.
Har tenkt å organisere og klargjøre hele leiligheten fra topp til tå: Det MÅ gjøres
Med bekkenløsning kommer det til å ta tre år
Vi har ikke noe fra før, så vi har kjøpt inn en god del. Men gikk igjennom klærne og sammenlignet med lister jeg har sett på hva man anbefaler å ha og vi var kanskje halvveis på klesfrontenJeg synes det er ganske avslappende å strikke litt på kveldene helt til jeg gjør feil [emoji28]
Det stresser meg litt at jeg er så rolig mtp tingene,klærne og div vi trenger. Greit at vi har endel fra storesøster, Men føler uansett at vi mangler masse.. Men har ikke hatt noe behov enda for å gjøre noe..
Har noen nøytrale klær fra storestør vi kan bruke,Men blir nok å kjøpe endel nytt etterhvert [emoji4]Vi har ikke noe fra før, så vi har kjøpt inn en god del. Men gikk igjennom klærne og sammenlignet med lister jeg har sett på hva man anbefaler å ha og vi var kanskje halvveis på klesfronten
Ellers føler jeg vi har litt kontroll. Er bare så urolig mye å sette seg inn i å velge mellom.
Har ikke noen venninner som er gravid heller, så har liksom ikke noen å spørre eller finne ut ting med, derfor er forumet veldig grei hjelp
ang klær så ville jeg ikke stresset med det, min erfaring er at man får MYE, samt at butikkene er jo åpne når vi føder, så greit å vente litt og se hva man trenger utover det man får så lenge man har noen settVi har ikke noe fra før, så vi har kjøpt inn en god del. Men gikk igjennom klærne og sammenlignet med lister jeg har sett på hva man anbefaler å ha og vi var kanskje halvveis på klesfronten
Ellers føler jeg vi har litt kontroll. Er bare så urolig mye å sette seg inn i å velge mellom.
Har ikke noen venninner som er gravid heller, så har liksom ikke noen å spørre eller finne ut ting med, derfor er forumet veldig grei hjelp