Mars eller aprilbaby :)

MzMillie

Forelsket i forumet
Har holdt til på mars. Hadde termin 30. mars og har født før termin 2 ganger før. Så har ikke tenkt så mye på april. Men på OUL ble terminen flyttet til 2. april, og jeg tenker at det er vel like sannsynlig som 30. mars...

Så da tenker jeg at det kan være greit å følge litt med på begge steder...

Flere i samme situasjon?

Så hyggelig at du titter innom her også :) jeg har foreløpig termin 3 april (oul i morgen), og det kan jo fort skje at det blir mars-barn i stedet :) men jeg "henger" bare her da :p mamma fødte både meg og brødrene mine 2 uker før termin, så hvis jeg er lik henne, blir det mars-barn her :)

Jeg er innom begge. Har menstermin 29.mars, oultermin 6. april. Førstemann kom 8 dager før termin, så vi får se, det kan like godt bli mars som april her. :)

Jeg er innom begge, men sniker på mars da.. Her skriver jeg litt :) har termin akkurat i månedsskiftet, så kan bli både mars og april her :) men siden jeg har gått ei uke på overtid med begge de andre, så regner jeg med å gå på overtid igjen!

Min termin blei endra fra 10.04 til 04.04. På oul. Eg har født før termin dei to første så tipper det blir i slutten av mars her. Mulig eg følger med på mars litt senere. Men føler eg hører til her siden eg har vore inn på april siden uke 5 :)

Back
Topp