Mars <3

Samme her! Er skikkelig vinter, så det blir nok noen uker med mye innendørs babykos [emoji4]

Ja nå er vi i rette måneden dere [emoji1][emoji33] i går kveld fikk jeg en del slim, kanskje det var slimproppen og at han kommer snart[emoji848] lov å håpe [emoji56]. Uansett vet jeg at mars er måneden jeg blir mamma med 100 % sikkert blir mamma [emoji1405][emoji173]️

Jaaa, første "vårdagen" idag! OG måneden vår mars er endelig her! Var tidlig ute med å kjøpe inn dunpose og er glad for det nå, våren ser ut til å la vente på seg :p

Hurra! [emoji16][emoji1319] Kjempe gøy at det er mars!! Her starter mars med -12 grader og vind. [emoji13] Sånn sett er jeg glad jeg har termin i slutten av mnd! Nå blir det spennende å følge med her inne på de som er først i køen [emoji4][emoji1303]

Første mars er den store lat baby dagen tydligvis :wtf: min reagerte verken på risting, sukker, saft, frokost og avslapping. Så da endte vi med CTG da :angelic:
56C4CD9E-87EF-4400-AB6B-AD1603810964.jpeg
Høres lovende ut:D men drar heller inn flere ganger for mye på skjekk, enn en gang for lite:eek:

Endelig! & med termin 21.mars er det teknisk sett mulig at April blir min måned da. Men krysser fingrene for at eg er Mars også [emoji173][emoji119] Uansett SÅ spent på oppdateringer her for tiden, skulle egentlig ønska at eg kunne sjå alle dikka inne på ein slags 24/7 tv-kanal med fødeavdelingprogram. Høyres kanskje i overkant creepy ut, men eg er så nyskjerrig & spent for oss alle [emoji23][emoji119] & heldigvis ikkje utålmodig enda for min egen del. Dagane flyr fortsatt unna [emoji50]

Første mars er den store lat baby dagen tydligvis :wtf: min reagerte verken på risting, sukker, saft, frokost og avslapping. Så da endte vi med CTG da :angelic:
Vis vedlegget 246626
Høres lovende ut:D men drar heller inn flere ganger for mye på skjekk, enn en gang for lite:eek:
Jeg var på sjekk en søndag med lite liv, dagen etterpå varhan så aktiv som aldri før. Og ble godt tatt vare på av personalet. Du har helt rett i at man skal dra inn en gang for mye :)

Oppdatering fra meg :): alt bra med lillegutt. Fikk både CTG og ultralyd. Alt i skjønneste orden i mageland. Men må finne han et nytt kallenavn, fordi med estimert størrelse på 4000g er han ingen liten gutt mer:laughing002 :eek: oi oi oi. Håper virkelig jeg ikke går veldig langt på overtid når han allerede er så stor. Men det viktigste var at alt sto bra til med babyen, morkaka, blodgjennomstrømming og alt sammen. Godt å vite at han trives :love017

Endelig mars ja [emoji5][emoji1303] Selv om det er 2,5 meter snø og -25 kalde her i dag og ikke helt den vårfølelsen jeg håper kommer snart... brrrr.... Blir senest satt i gang den 16. Mars fikk jeg beskjed om så helt sikker på at det blir marsbaby her også, selv om han gjerne kan komme nå altså...

Spennende tider i vente her inne nå! Er så herlig å følge dere :)

Oppdatering fra meg :): alt bra med lillegutt. Fikk både CTG og ultralyd. Alt i skjønneste orden i mageland. Men må finne han et nytt kallenavn, fordi med estimert størrelse på 4000g er han ingen liten gutt mer:laughing002 :eek: oi oi oi. Håper virkelig jeg ikke går veldig langt på overtid når han allerede er så stor. Men det viktigste var at alt sto bra til med babyen, morkaka, blodgjennomstrømming og alt sammen. Godt å vite at han trives :love017

Hvor langt er du på vei. Min ble estimert til 4100 i uke 39+0. Så ganske stor hun også [emoji16]

Siden været er så kaldt og absolutt ikke som jeg tenkte så har jeg kastet meg rundt og kjøpt vognpose med lammeskinn i. Tenkte vi bare bruker ullpledd eller dyne, men med tanke på at gradene her har vært mellom -15 og -22 på det verste siste uka så ble det ikke sånn! Tror det tar en stund før været blir så bra som jeg tenkte.

Rart at måneden endelig er her... Kom plutselig brått på samtidig som det er eviheter siden positiv test.... For min del med 5 dager til termin, lite søvn og generelt elendig form kjenner jeg på en veldig oppbrukt tålmodighet.. Har kommet til det punktet hvor jeg ikke tror det kommer noe baby ut[emoji23]samme skjedde sist.. Gruer/gleder meg om hverandre flere ganger daglig(og om natten)!

Fant ut at det blir babyshower for meg i dag og familien min kommer langveis fra. Gleder meg til de kommer, gleder meg ikke til babyshoweren jeg egentlig har sagt veldig klart ifra om at jeg ikke vil ha. Jeg får dårlig samvittighet som ikke gleder meg når de har stelt så fint i stand for meg. Jeg kvier meg bare til å sitte der og være i fokus. Kjenner jeg blir helt dårlig når jeg tenker på det.. [emoji853] Har dårlig samvittighet som fant det ut og ødelagte overraskelsen de har planlagt så lenge.. huff.. har lyst til å gjemme meg under dyna og bli der.. skulle ønske fødselen bare begynte nå så jeg kunne sluppet dette.. [emoji22]

Back
Topp