Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
Jeg fikk beskjed om at de alltid satte inn på dag 5. Av og til på dag 4. Det var ønske fra embryologene forsto jeg. På den andre klinikken satte jeg inn på dag 2. Hadde jo bare et befruktet. Fikk beskjed om at det ville de aldri gjort på denne klinikken. Vet ikke hva som er best/verst jeg. Å ikke få noe å sette inn, og vite raskt at det ikke går, eller å sette inn så tidlig og leve i håpet. Selv om det jo kunne falt fra allerede på dag 3 og aldri hatt noen sjanse. Kjenner jeg grubler med over alt dette mer enn jeg skulle ønske jeg gjorde. Akkurat gått en mil på tur med lydbok på øret, og faktisk klart å fokusere på den. Egentlig ganske stolt av det Hvordan går det med deg?
Jeg fikk beskjed om at de alltid satte inn på dag 5. Av og til på dag 4. Det var ønske fra embryologene forsto jeg. På den andre klinikken satte jeg inn på dag 2. Hadde jo bare et befruktet. Fikk beskjed om at det ville de aldri gjort på denne klinikken. Vet ikke hva som er best/verst jeg. Å ikke få noe å sette inn, og vite raskt at det ikke går, eller å sette inn så tidlig og leve i håpet. Selv om det jo kunne falt fra allerede på dag 3 og aldri hatt noen sjanse. Kjenner jeg grubler med over alt dette mer enn jeg skulle ønske jeg gjorde. Akkurat gått en mil på tur med lydbok på øret, og faktisk klart å fokusere på den. Egentlig ganske stolt av det
Hvordan går det med deg?