Svar på tråd

Hehe. Men det er godt å ha fått en plan man kan forholde seg til i det minste. Også håper jeg du slipper å lære noe mer om det, fordi det sitter på første forsøk  :Heartpink

Kort protokoll ja. Letrozol CD2 tom CD6, Pergoveris fra CD4 og Fyremadel fra CD6. Også ta det derfra. Sist stimulerte jeg til og med dag 15. Jeg sliter med å få helt positive eggløsningstester, så mistenker litt dårlig LH produksjon. Så de mente at kombinasjon av FSH og LH som stimulering kunne være gunstig. Selv om det er små justeringer, så kjennes det fryktelig annerledes ut. Og fått igjen litt trua på at der kanskje kan gå likevel.

Haha. Du høres helt ut som meg. Ikke slim, smerter eller noe. Ikke engang oppblåst. Har ei venninne som ikke bare kjenner eggløsning, men til og med hvilken side det slipper fra. Så folk er ulike. Veldig kjekt å ha lite plager tilknyttet alle hormonsvingninger som føler med å være dame, sånn til vanlig. Men i prøveperiode hadde det jo være greit med et lite hint om hva som skjer inni der liksom :knegg:

Back
Topp