Svar på tråd

Samme her, jeg har pleid å ha litt sen eggløsning rundt CD 20. Tror jeg hadde på CD19 med en litt lav LH-topp siden testene bare har vært lave siden det, men klarer ikke helt å stoppe å teste :facepalm: Kommer nok til å fortsette et par dager til bare i tilfelle den kommer litt sent eller noe sånt :wacky:

Ja, jeg har heller egentlig aldri kjent noe særlig rundt eggløsning, verken slim eller smerter, før jeg begynte på letrozol forrige sommer. Men nå synes jeg liksom jeg har begynt å kjenne noe, men kan jo være fordi jeg kjenner etter også da. Eller at jeg vet hva jeg skal kjenne etter :joyful:

Det er absolutt dyr urin! Høres jo ut som de har tenkt seg godt om og har god erfaring med dette, det lover jo godt :Heartred Jeg krysser alt for at dette blir din syklus!

Planen er å stimulere litt med letrozol for å gi litt mer forutsigbar eggløsning, men ellers innsett i naturlig syklus med cyclogest som støtte etter innsettet. Jeg satte Ovitrelle én gang i tidligere syklus fordi egget vokste seg til 23 mm uten naturlig eggløsning, men ellers har jeg fått eggløsning av meg selv, så vi får se på kontrollen hva de vil denne runden. Kan lite om dette jeg også bortsett fra akkurat den planen vi har fått :joyful:

Har du planlagt kort syklus denne gangen?

Back
Topp