Mars 2015 har fått skjult forum! Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hei jenter!!


Mars 2015 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Det er de som er en del av den skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Administrator Tamara hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:
- Send pm til Tilgangsansvarlig!


Tilgangsansvarlig for denne gruppen er Mymlen (Lilleblomst_15)


Når du er godkjent til gruppen vil det dukke opp en egen gruppebanner under avatarbildet ditt :)
 
Last edited:
Når man trykker på Linken til hun som skal godkjenne , som står i tråden , så får man opp at man ikke kan sende melding til denne personen. Å når jeg trykker på navnet hennes Aqvalle (husker ikke om det er riktig skrivemåte) kommer det opp et annet nick :eek: hjelp


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når man trykker på Linken til hun som skal godkjenne , som står i tråden , så får man opp at man ikke kan sende melding til denne personen. Å når jeg trykker på navnet hennes Aqvalle (husker ikke om det er riktig skrivemåte) kommer det opp et annet nick :eek: hjelp


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg gikk inn på en tråd hun har skrevet på, f.eks terminlista og trykket på nicket der.. Da kom det opp at jeg kunne sende privat melding! :)
 
Jeg gikk inn på en tråd hun har skrevet på, f.eks terminlista og trykket på nicket der.. Da kom det opp at jeg kunne sende privat melding! :)

Da prøver jeg på det :) Men lurt å si ifra her åsså da at den linken ikke fungerer , at det kommer opp noen andre når man trykker på den :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg kommer hvertfall til rett person når jeg trykker på linken med navnet her!
 
Jeg kommer hvertfall til rett person når jeg trykker på linken med navnet her!
Det fungerer sikkert med PC, men er en del trøbbel med lenker når man bruker appen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Det fungerer sikkert med PC, men er en del trøbbel med lenker når man bruker appen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg gikk å søkte på navn, da gikk det på app også :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Det skjulte forumet er tydeligvis ikke skjult! Var noen fra en annen termingruppe som ikke hadde tilgang som fikk til å skrive der inne. Sånn at dere vet om det, moderatorer :)
 
Det skjulte forumet er tydeligvis ikke skjult! Var noen fra en annen termingruppe som ikke hadde tilgang som fikk til å skrive der inne. Sånn at dere vet om det, moderatorer :)

Så rart.. fordi jeg har fått banner og såkalt tilgang.. men det er ingen skjult gruppe her inne hos oss øverst på siden?
Hvor fant de den skjulte gruppen?
 
Jeg måtte logge inn og ut av appen før den dukket opp. Men veldig rart at andre kan se den. Den har heller ikke rett navn...

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*
 
Nå har ikke jeg tilgang..

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*
 
Før i dag kunne jeg se den skjulte gruppen øverst på siden, men nå er den borte?
 
Jeg har aldri sett den? :rolleyes:o_O
Hva skjer?
 
Hei!

Virker som om det har vært endel styr med den skjulte gruppa i dag.
Den har ikke vært oppe og gått for min del.. har ikke sett den, men ser jo hva dere andre skriver, så her er det noe rart.
Tamara sa hun skulle se på det imorgen :)

Håper det ordner seg :)
 
Kan jeg få tilgang?

Ja, det er greit! :)


Men ser helst at dere sender meg en PM angående forespørsler om tilgang, ellers blir det veldig vanskelig for meg å holde styr hvem som har spurt i hvilken tråd osv :)
 
Ja, det er greit! :)


Men ser helst at dere sender meg en PM angående forespørsler om tilgang, ellers blir det veldig vanskelig for meg å holde styr hvem som har spurt i hvilken tråd osv :)
Ja, men jeg fant dessverre ikke PM når jeg gikk inn på profilen din.

Takk. :)
 
Back
Topp