Mars 2014

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Hjelpes nå fylles Mars 2014 stille og rolig opp... Begge gutta våre er mars barn og juni er jo produksjons måneden for mars barn.... Skal i selskap på lørdag og dette er en årlig affere. To ganger har jeg ikke drukket fordi jeg tror jeg er gravid( og har vært det) og denne gangen fordi jeg er gravid.

Er litt rart at man aldri igjen skal oppleve spenningen med en graviditetstest.... Tent tilbake på den spenningen eller frykten ;) du følte for 9 mnd siden....

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Hvor blir tiden av? Jeg syns ikke det er lenge siden jeg satt der med graviditetstestene og tenkte; kanskje jeg skal prøve èn til bare sånn i tilfelle de to første var feil :)

Hjelpes nå fylles Mars 2014 stille og rolig opp... Begge gutta våre er mars barn og juni er jo produksjons måneden for mars barn.... Skal i selskap på lørdag og dette er en årlig affere. To ganger har jeg ikke drukket fordi jeg tror jeg er gravid( og har vært det) og denne gangen fordi jeg er gravid.

Er litt rart at man aldri igjen skal oppleve spenningen med en graviditetstest.... Tent tilbake på den spenningen eller frykten ;) du følte for 9 mnd siden....

Venter ei tulle 4. Juli 2013
Jeg har også barn født mars 09 og mars 11:) litt vemodig at dette mest sansynlig blir siste gang jeg går gravid. Hadde bestemt meg for å nyte den siste tiden og ikke bli utolmodig, hehe men er jo litt lettere sagt en gjort:D

Venter nr 3 4. August:)

Jeg har mars 10 barn.. var på disse tider for 4 år siden hun ble produsert. ... Hehe:)
Guri, i dag er d 8mnd siden positiv test. . Tiden flyr. ..

venter en prins 6juli

Jeg har mars 10 barn. Veldig rart å tenke på at hun ble produsert på denne tiden for 4 år siden ja og nå er jeg høygravid med neste prinsesse :) har følt at dette har vært et uendelig langt svangerskap men nå når jeg tenker tilbake så har det egentlig gått fort :) snuppa i magen var planlagt denne gang så jeg husker at utålmodige meg tok en test ti dpo å det var en svaksvak strek, tror jeg tok 6-7 graviditet tester de påfølgende dagene. Meg å samboer var så glad men samtidig litt redd :) herlig følelse egentlig. Tror dette blir siste barnet vårt men jeg syns ikke det er så vemodig :) skal bruke de neste årene på å kose meg Max med de to barna jeg har så får jeg knipe på andres babyer når savnet kommer ;)

Jeg har mars 06 barn, tydeligvis populært med mars barn :)
Jeg synes heller ikke det er så lenge siden jeg var 4 uker på vei og fødsel lå en evighet frem i tid. Tiden har gått veldig fort på tross av at det har vært mange lange dager :)
Litt vemodig å tenke på at alt jeg opplevever nå, det er for siste gang, men det hjelper på at det har vært et tungt svangerskap med mange utfordringer. Mye som ikke frister til gjentagelse.

Back
Topp