Marreritet vår har kommet ;(

BabyMage 3

Lilly MY
Torsdag 24 okt skulle vi ha det som skulle være den beste dagen i vårt liv,å se hvilken kjønne det skulle være og ka den faste terminen vår er...
Men dagen endte i en marrerit ;(
Lille nurket vårt ser i frisk ut. vokse veldig ulikt i heile kroppen, og no skal vi til Trondheim og utvidelese og mer kontroll for å se om det er frisk unge eller ikke..
Men sånn som vi skjønte så er det sikkert ikke håpe for lille nurket ;(
Jeg er heilt fortvilla tankene virra i hode mitt og valg og følelse at jeg kommer meg så vidt gjennom dagen..
Har heldigviss mye støtte rundt meg av fam og venner..
Kjenner at lille nurk sparka og sånt, men prøver å gjøre alt for å ingrorer det.. Føle at det er kanskje egoistisk, men vet ikke ka anna jeg skal gjøre, har ikke lyst å bli så knutta til den i tilfelle jeg ikke skal ha den ;(((

Kan ikke gjøre noe ant enn å sende deg en kjempestor klem. Ikke mist håpet før dere er helt sikre! ❤️

Klem herfra også! Sier som Mandarinpiken; ikke ta sorgene på forskudd! Når skal dere til Trondheim?

Mandag med 1 flyet.. dem har funnet vann og hevelse på hode ;( så vet ikke hvor mye håp det er, og beina er 5 mnd på vei,magen 4mnd og hode 3 mnd.. så det er stor margin på alt, ;(
så vet ikke hvor mye håp skal jeg finne meg i

Kjære søte du <3 ikke mist håpet.

Tenker på dere, og ta vare på hverandre <3

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Stor klem til deg!! Det er absolutt ikke feil eller egoistisk å tenke som du gjør, du prøver bare å verne om deg selv. Godt at du har et nettverk rundt deg, bruk det for alt det er verdt! Lykke til <3

Huff :( ønsker deg masse lykke til! Sender deg en stor klem!

Sent from my iPhone using BV Forum

Krysser fingrene for gode nyheter på mandag :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tusen takk alle sammen.. no kjenner jeg at er på vei til ett panik anfall :( grei ikke å pakke med meg noe. Stivna heilt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sender deg en stor klem. Håper virkelig på det beste!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Back
Topp