Marlenes dagbok

marlene87

Gift med forumet
Tror jeg bare lager meg en dagbok hær, istede for å laga en ny post hver gang det er noe :) Så får folk bare kommentere om det er ønskelig :)

Men har siden jeg fikk vite at jeg var gravid holdt meg veldig rolig... fikk høre fra alle kanter at man ikke skal løfte tungt di 3 første mnd og ikke hoppe og ikke strekke seg..???? Jeg ble til slutt sprø og har nådd ett punkt! Idag dro jeg å trenet, og holdte moderat anstrengelse i 60 min (puls 160-170) og jeg skal si det var utrolig deilig! Jeg er treningsnarkoman og ble lei av å sitte i ro! Kjente ingenting når jeg trenet, er derimot mer opplagt nå! :)
Hvis jeg skal være redd for ting og tang angående bevegelse og ikke minst mat så slutter jeg rett og slett å leve, så nå bryr jeg meg ikke om det alle sier åsså kjenner jeg bare på kroppen selv, for alt er induviduelt! :)
Er nå 7 uker på vei, altså lille spire er ca 5 uker? Har normalt veid 55 kg og nå veier jeg 58 så det blir spennende å se hvor mye jeg går opp i vekt :)

Tok forresten en CB ukeindikator test igår, den visste 2+3 uker, men tok den med utvanna urin da... Tror jeg må i en UL for å forstå at jeg faktisk er gravid ;)

Har fortsatt ikke ett eneste tegn til graviditet, ingen kvalme eller andre plager... Men heller ingen tegn på at noe er galt.. "glemmer" av at jeg er gravid til tider, hihi :) jaja, merker det nok når magen begynner å vokse og kjenner det mere på kroppen. Kanskje jeg bare skal være glad for å ikke ha noen plager... En ting er sikkert, våkner hver eneste morgen med ett smil om munnen når jeg tenker på at jeg fortsatt er gravid :) 

Oi, du hadde fått mange formaninger om å holde deg i ro, ja [:)]

Jeg har heldigvis aldri blitt fortalt at jeg ikke må hoppe eller strekke meg...
De sier jo at moderat trening under svangerskapet bare er sunt, så du kan helt sikkert trene som du vil [:)]
Jeg er sikker på at du kjenner det selv hvis det blir for tungt!

Jeg som ikke er treningsnarkoman (på noen som helst måte!) hadde sikkert blitt sittende i sofaen hele svangerskapet hvis jeg hadde fått de samme rådene som du har fått [;)]

Man blir grusomt lei av å sitte i ro hele tiden!

Jeg HAR hørt om folk som har mistet av å bære for tungt - men det var kvinner som bar mengder av vann, langt, på Manila...

ORIGINAL: ~Roskva~

Man blir grusomt lei av å sitte i ro hele tiden!

Jeg HAR hørt om folk som har mistet av å bære for tungt - men det var kvinner som bar mengder av vann, langt, på Manila...

Det blir kanskje litt med måte da :) Jeg sliter meg ikke ut sånn sett med bæring, tar det rolig å tenker teknikk... Det har gått greit til nå hvertfall :)

Våknet opp imorgest og med NULL symptomer på graviditet! Jeg er litt øm i puppene enda men synes det har gått mye over (kanskje bare jeg som har blitt vant med det). Syns det er så rart, føler meg ikke gravid i det heeeele tatt. Skulle nesten ønske at jeg hadde minst ett symptom...men neida...tror jeg må ta en til G-test, høres jeg helt patetisk ut nå??
Det har vært mye fokus på folk som mister og jeg vil ikke være en av dem :(

Idag har jeg og sambo vært på bytur og kjøpt inn litt greier vi skal ha med til syden...Drar på søn :) Det skal bli godt, får en pause fra jobb (såååå sliten av jobben for tiden) og en liten pause fra BV. Syns det er flere enn jeg hadde trodd som mister sin spire og jeg er kjemperedd selv, kanskje mer enn jeg burde være. Har lest for mye om det, så det skal gjøre seg med 2 uker i sol, varme og avslapping! :)

Var forresten idag på en liten koselig kafe der tema er gammelt. De har søte små kaffekopper (nesten alle er forskjellige) og det er innredet som på 60-70 tallet! Der hadde de altså møsbrømlefse og det har jeg gått å hatt lyst på i ei uke! :)

Nå er sambo sendt ut for å se vm :)

Hadde forresten en del lysebrun utflod igår.. Ble litt smånervøs men tenker nå i ettertid at de 2 gangene det har kommet så har jeg jobbet intenst og ikke fått nok hvile så kanskje kroppen sier ifra :) har nå fri og ingen utflod :)

Litt brunaktig utflod idag også, men har ikke vondt eller noe så tenker at dette kanskje er normal! Så teit som jeg er så har jeg kjøpt en CB digital ukeindikator til imorgen tidlig. Det skal stå 3+ på den så hvis det gjør det så kan jeg reise med en god følelse :)

Vi drar nemlig til syden imorgen og godt blir det, fordi her pessregna det (som vi sier i Nordland) :)
Det skal bli deilig med en kjæresteferie og avslapping :)

Det stod 3+ på Cb`en imorgest! Jeg er enda GRAVID!!!! ;) huff, kanskje jeg er litt hysterisk og paranoid! jaja, da drar vi til syden! Hasta La vista ;)

Back
Topp