markmusa

leia81

Glad i forumet
ja lager en ny tråd vi [:D] nei vi har tenkt på august, sommer, hageselskap i hagen hos mamma (stoooooooor hage) men no tema har vi enda ikke kommet fram til. men fikk litt sansen for det sommerbryllup tema ditt da. er så i tvil jeg, det er ikke lett detta. skal lissom få pengene til å gå rundt å. tenkte på å ha det i party telt da, tilfelle rottefelle med regn den dagen å .

Dere er heldige som har en stor hage dere kan bruke! [:D] Jeg har tenkt på det du sier ang regn. Gud forby hvis det ødelegger dagen! Men hvis jeg skal ha det strandtema så blir det ikke det samme med partytelt.... [&:] Jeg har liksom et bilde i hodet med de seildukene [;)] DET SKAL IKKE VÆRE LETT Å BESTEMME SEG! hehehe.... Skal dere ha kirkelig bryllup? Har du funnet kjole? [;)]

jeg kunne tenkt meg å fått noen som skulle vie meg i hagen der, men det er jo ikke lett. har kikket litt rundt på det... nei på stranda kan man jo ikke har party telt, er helt enig der med de seila, ja har finni 2-3 intresange kjoler :D men er det ikke noen å få tak i som ikke koster flesk til å vie oss i hagen blir det i kirken, da har jeg allerede fikset bil og sjåfør. nei denne dagen er ikke lett å planlegge ass.... har du foresten finni no kjole? 2 av de kjolene jeg kan tenke meg er på en gruppe på facebook.

Nei kjole har jeg ikke begynt å tenkt på engang. Drømmen er jo en stor hvit Vera Wang-kjole med langt slep. Men da tror jeg vikinglotton må gå inn neste gang [;)] Har du ikke bilde av de 2 du ha tenkt på?
Jeg har funnet buketten jeg vil ha da.... Kan legge ved bilde [;)]

eller denne bare med rødt

nydelig bukett [:-] har ikke tenkt på det enda jeg [8D]

Begge de kjolene var kjempefine!! [:D] hvor dyrt er det egentlig med kjole? [8|]

den ene der husker ikke hvem men den lå på 6500 kr.
men vininna mi kjøpte sin på e-bay, skredder sydd å alt, ho betalte bare 1500 kr med frakt og alt... [:-] trodde ho hadde glemt en 0 nr ho skrev det

Å det var jo ikke så dyrt! [:D] jeg tenkte bortimot 30' eller no [;)] Lurer da på hva en vera Wangkjole koster? [8|] Det må undersøkes!! [:D]

google er fint til det [8D]

*leter* [;)]

Back
Topp