Markør spisebord fra Ikea...

~Rapunzel~

Glad i forumet
selges det ikke lengre?
Finner det ikke på Ikea`s nettsider.
r jo ikke lenge siden jeg så på det... Hmmmm...
 
Jeg ringte Ikea i norge og de har hele MARKÖR serien i sverige enda, så det er mulig å bestille opp.
Jeg får skjenken neste uke[:)]
 
ORIGINAL: Lishae

Jeg ringte Ikea i norge og de har hele MARKÖR serien i sverige enda, så det er mulig å bestille opp.
Jeg får skjenken neste uke[:)]

 
 
Har du bestilt skjenken fra Sverige? Blir det ikke mye i frakt?[8|]
 
Nei ble akkuart samme pris som før. betalte ikke noe for frakten.
 
ORIGINAL: *lima*

ORIGINAL: Lishae

Jeg ringte Ikea i norge og de har hele MARKÖR serien i sverige enda, så det er mulig å bestille opp.
Jeg får skjenken neste uke[:)]



Har du bestilt skjenken fra Sverige? Blir det ikke mye i frakt?[8|]

 
Ringte Ikea NORGE, bestilte der. ingeting i frakt, siden det kom flere varer, ikea norge skulle ha derfra
 
http://www.ikea.com/no/no/search/?query=mark%C3%B8r

eg var nett og kjøpte bord og to skap
 
ORIGINAL: Lishae

ORIGINAL: *lima*

ORIGINAL: Lishae

Jeg ringte Ikea i norge og de har hele MARKÖR serien i sverige enda, så det er mulig å bestille opp.
Jeg får skjenken neste uke[:)]



Har du bestilt skjenken fra Sverige? Blir det ikke mye i frakt?[8|]


Ringte Ikea NORGE, bestilte der. ingeting i frakt, siden det kom flere varer, ikea norge skulle ha derfra



Men nå ser jeg på den svenske ikea siden, at de ikke lenger har skjenken der heller i mørkebrunt[:(] Nå har de den bare i antikkbeis....
 
Var det brun skjenk du bestilte?
 
ORIGINAL: *lima*

ORIGINAL: Lishae

ORIGINAL: *lima*

ORIGINAL: Lishae

Jeg ringte Ikea i norge og de har hele MARKÖR serien i sverige enda, så det er mulig å bestille opp.
Jeg får skjenken neste uke[:)]



Har du bestilt skjenken fra Sverige? Blir det ikke mye i frakt?[8|]


Ringte Ikea NORGE, bestilte der. ingeting i frakt, siden det kom flere varer, ikea norge skulle ha derfra



Men nå ser jeg på den svenske ikea siden, at de ikke lenger har skjenken der heller i mørkebrunt[:(] Nå har de den bare i antikkbeis....

Var det brun skjenk du bestilte?

 
Jeg har den mørkebrune seiren ja [:)]
 
ORIGINAL: Lishae

De har også fått inn en ny serie nå med samme designer som har designet MARKÖR.
Er i grunn veldig lik MARKÖR. Serien heter STORNÄS

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90156855  Der er direkte lik til STORNÄS sin skjenk.

 
 
Jepp, har sett på den[:)] Fin den også, men det er så dumt at det er åpne hyller på den[&o]
 
ORIGINAL: *lima*

ORIGINAL: Lishae

De har også fått inn en ny serie nå med samme designer som har designet MARKÖR.
Er i grunn veldig lik MARKÖR. Serien heter STORNÄS

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90156855  Der er direkte lik til STORNÄS sin skjenk.




Jepp, har sett på den[:)] Fin den også, men det er så dumt at det er åpne hyller på den[&o]

 
Ja litt synd det, også er det litt andre knotter også, men er jo lett å bytte[:'(]
 
Se også på FINN.NO, har sett mye der til salgs. Men skal rope ut til deg om jeg kommer over en skjenk til deg [:)]
 
You must log in or register to reply here.
Back
Topp