MariusHettegenser

SofieKristinesMamma

Flørter med forumet
Om 2 uker fyller min kjære forlovede 30 år og han ønsker seg en hettegenser med mariusmønster. Er det noen som vet hvor man kan få tak i noe sånt?

Takker på forhånd:-)

Har ingen aning. Du får søke litt på nett å se, el kanskje du kjenner noen som et flinke til å strikke, som kan strikke for deg? 2 uker er kanskje litt knapp tid, men..

tror det finnes bare hos russeservice om jeg ikke tar helt feil. Prøv og google det? Vet du kan få strikket jakke med hette :) men 2 uker var knapt med tid da :p 

Hvis du vet om noen som er flink til å strikke, kan du jo pake inn et bilde av hettegensern til bursdagen i påvente av at gensern skal bli ferdig. Eventuelt finne på noe annet til bursdagen og gi han mariusen til jul:)

Er det strikka eller collegegenser han ønsker seg? Hvis det er strikka kan du sjekke epla.no, masse håndarbeid på en plass :)

Sjekk på university sine sider,det er samme firma som russeservice og de har for privat kunder også. Om du ikke finner noe direkte på siden,så ta kontakt med de.

Tusen takk for svarene. Han vill ikke ha strikkegenser, men mener han har sett vanlig hettegenser eller hettejakke med marius mønster på. Har sendt mail til university og venter nå svar. Igjen, setter veldig stor pris på tilbakemeldingene:-)

Ingen anelse:p men lykke til med jakten!

Det hørtes ju litt kult ut! Si fra om du finner en ;D

Jeg har sett jakker som ikke er strikket, med mariusmønster ja, men det er fra russeservice. men mulig university har da :)

Back
Topp