Mariusdress strikka

tinka02

Andre møte med forumet
Hei. Jeg har tenkt å strikke Mariusdress til småen som kommer. Tenkte å strikke til ca 9 mnd. Men finner bare strikkeoppskrift på str.1 år og oppover hos sandnesgarn. Noen der ute som veit om det finnes imønster i mindre størrelser?

Ganske sikker på at vi så en oppskrift på det da mamma skulle strikke for meg til venninna mi. Den var todelt. Genser og nickers, men tørr ikke si det 100%

Det finnes oppskrift i Sandnesgarn på genser og Nikkers begynner i størrelse 1/2 år.
Kunne tenkt meg å laga mariusdressen sjølv, men fant kun str 1 år. 

Er det ikke greit at den er litt stor,så varer den lengre?? Her har vi dress,og trur den er tre år. Og brukt fra ungene var 1 år til 3

Har du kikket i det siste klassikerhefte? 0-4 år, der er det mariusdress str spebarn :)

takk for gode tips. Ble til at jeg strikket den i ett år. Da har vi den den første vinteren. Har sett det nye hefte fra sandnes ja, kom da jeg var godt igang med dressen

tinka02 skrev:
takk for gode tips. Ble til at jeg strikket den i ett år. Da har vi den den første vinteren. Har sett det nye hefte fra sandnes ja, kom da jeg var godt igang med dressen

Høres bra ut

tinka02 skrev:

Høres bra ut

tinka02 skrev:

Høres bra ut

tinka02 skrev:

Høres bra ut

tinka02 skrev:

Høres bra ut

Du finn oppskrift på Mariusdress til spedbarn i heftet som heiter Klassikere 0-4 år frå Sandnes Garn :) 

MaRs13 skrev:
Du finn oppskrift på Mariusdress til spedbarn i heftet som heiter Klassikere 0-4 år frå Sandnes Garn :) 

Heh, såg ikkje før no at tråden blei skreve i januar 

Back
Topp