Marius og Magnus

Bkno8490582

Første møte med forumet
Vi har en gutt som heter Marius, og Magnus synes jeg er et flott navn. Men er de altfor like for brødre?
 
Har aldri tenkt på de som veldig like på tross av ar de så klart har Ma-us til felles. Fungerer bra synes jeg :)
 
Synes heller ikke at de er for like egentlig, synes at de klinger fint sammen jeg :)
 
Vi har en Marius først. Ønsket Magnus på nr 2. Men mannen synes det ble for likt. Men nr tre heter Magnus
 
Klinger fint i mine ører:) De er jo to ulike personer selv om navnene er nokså like. Syns egentlig også at navnet Magnus er en annen gate enn Marius uansett. For meg er Magnus et stødig navn, mens jeg syns Marius er litt mer søtt. :)
 
Klinger fint i mine ører:) De er jo to ulike personer selv om navnene er nokså like. Syns egentlig også at navnet Magnus er en annen gate enn Marius uansett. For meg er Magnus et stødig navn, mens jeg syns Marius er litt mer søtt. :)

Takk for fine svar i mine ører! enig , Magnus var egentlig tiltenkt førstemann, men han var veldig liten og spe og passet ikke til å være noen Magnus men nå har jeg trua på at nr 2 er en litt mer "robust" baby!
 
Back
Topp