Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har strikket den. Var litt plukk med nederste delen husker jeg, enklere med genser. Den ble også ganske lite brukt her fordi undertøyet som regel var body og det var greiere med genser som mellom-/ytterplagg.
Har strikket en i 9 mnd, men den ble lite brukt, hadde vært bedre med genser. Men jeg syns ikke den var vanskelig å strikke, Jeg gjorde litt om på oppskrifta, for den jeg hadde oppskrift på var ikke knapper i skrittet på, men sydd sammen. Jeg ville ha med knapper. Men den ble veldig fin
Jeg strikket den i gave til en vinterbaby og den ble brukt masse! Den er kjempefin og ikke veldig vanskelig å strikke. Ville ikke si den er nybegynner heller da,pga monteringen av armene. Og anbefaler vrangbord rundt hele åpningen nederst og lukking med trykknapper der istedenfor å sy igjen. Jeg rekker ikke strikke selv til min vinterbaby og har bestilt av svigermor :-D