maritparit

Skrev akkurat til deg på den "hvor lenge har dere igjen" tråden[:D][:D][:D]

10 dager.. Wææ. *TaMedBærbarPåSykehuset*[8D][:D]

ORIGINAL: MaritParit

ORIGINAL: *silly*

Skrev akkurat til deg på den "hvor lenge har dere igjen" tråden[:D][:D][:D]

10 dager.. Wææ. *TaMedBærbarPåSykehuset*[8D][:D]

Å, jeg så ikke på den, jeg! Men takk og takk [:)]
Ah, tror nok jeg (og flere med meg [;)]) har godt av å ta et lite BV-brekk!
Tror nok samboeren min blir glad for øyekontakt når han stiller meg et spm [:D][:D] 

Hehe.. Men du må si ifra når du stikker[8D][8D] Ikke bare plutselig bli borte. Det er ikke lov.. Hihi[:D][:D]

ORIGINAL: *buffy*

*knis* dopapir er for pyser.. mose og bark er mye mer miljøvennlig.

Eller selvstrikkede kluter? Stoffet er litt stålull-aktig, men pyttsann! Så får man herdet seg samtidig [;)] 

*kniis* ja, likså greit det, før du skal ut i stormen. kanskje du slepper revning å sånn andre klisserier.

Hehe.. Men du må si ifra når du stikker[8D][8D] Ikke bare plutselig bli borte. Det er ikke lov.. Hihi[:D][:D]

Jeg skal gjøre et forsøk [;)] Skulle jeg mot formodning bare forsvinne sånn plutselig, så vet du årsaken! For med babyen INNI magen, så er det ingen dag uten BV! [:D] 

Hihih[:D][:D] BEgynner du å bli utålmodig eller? Vet du om det er gutt eller jente?

Akkurat det ordet der, det tenker jeg en del på om dagen! [;)] Men, man vet jo aldri hvordan det blir! Hmm, det som skjer det skjer... Isj og usj [&:]

Tror ikke du tenker på det der å da. Uansett så blir det bra igejn. Ble bra igjen her hvertfall[:D][;)] 

På ul i uke 18 så sa jm at ho ikke kunne se noe gutteutstyr,- og jeg har hele tiden følt at det blir jente selv. Men, aldri si aldri! Prøver å tenke at det er 50/50! Vil ikke bli skuffet om det kommer ut en liten babygutt [;)] 
Litt utålmodig er jeg, men det går overraskende greit! Får akutt banne-trang til tider, og da fyrer jeg løs så lenge jeg er alene hjemme [:D][:D] 

Hmm, spennende da! Jeg måtte ta en 3D ul jeg da hun ik kunne se kjønn.. Hihih! Måtte vite det[8D][8D]

akutt-banne-treng sier du? Nei det har jeg aaaldri opplevd før[8|][8D][8D]

Tror ikke du tenker på det der å da. Uansett så blir det bra igejn. Ble bra igjen her hvertfall[:D][;)] 

Godt å høre!! Jeg gruer meg lite egentlig, for uansett hvor fæle eller gode fødsler andre har hatt før, sier det INGENTING om hva som venter meg. Og jeg orker ikke ta alle sorger på forskudd! Jeg er selvsagt veldig spent, krysser fingrene for at ting går greit [;)] Men det er godt å høre om de det har gått greit for, da [:)]

Sånn var det her også! Jeg tenkte bare positivt[:)]

Back
Topp