Marit sin svangerskapsdagbok <3

Marit 83

Elsker forumet
Jeg er nå 4 uker på vei og tror ikke det helt har gått opp for oss enda... [8|] 
Det kommer vel etter hvert.
Jeg kjenner allerede murringen i korsryggen, er trøtt og blir fortere sliten enn tidligere.
Vi holder på å bygge hus også, så må ta flere pauser når jeg holder på der nå enn jeg gjorde før.
Men dette blir såååå stas [:D] Gleder meg MASSE til magen begynner å komme, STORKOSA meg med
magen forrige gang, det var SÅÅÅÅÅ koselig. Hadde INGEN plager egentlig. LITT ryggen, men
bare jeg slipper denne helt forferdelige spyingen som noen har så lenge, så skal jeg ikke klage har jeg
bestemt meg for [:)] Vi har bestemt åss for å ikke si NOEN TING før etter ultralyden ca uke 18,
skal bli spennende å se om magen stikker seg godt fram før den tid, så vi ikke KAN vente til da...hehe...

Håper det snart SYNKER INN da...det hadde vært godt [:)] Men det sank ikke inn forrige gang heller med
en gang, magen måtte komme først... [8|]

KoS <3

Tenker og tenker og tenker...tenker ikke på NOE ANNET for tiden altså [:D] 
KUN den lille skapningen i magen min som surrer i tankene mine nå ja... [;)]
Kjenner jeg har litt vondt i korsryggen nå da...håper det ikke blir så mye værre egentlig.
Går sikkert bra, men kjenner det etter en dag med tøy og bøy og rydding og litt løft på
barnehagen... Å FYYYYYY jeg vaska bæsj på ett av barna i dag og jeg stod
SERIØST og brekte meg... [&:] ALLE lukter er myyyyyyyyye sterkere akkurat nå tror jeg...FØSH!!
Klarer nesten ikke ha på eg parfyme engang... [:'(] Jaja...sånn går no dagan [:)]

KoS

Det er så kos at du er gravid!! [:D]

Måtte gi meg fort i bhg jobbingen jeg, og fikk vite i går på ul at jeg må ta det med ro framover, så det blir nok ikke mer jobbing på meg. [8D] Kommer til å bli skikkelig lei føler jeg.

Vi fikk vite kjønn, men det kan jeg sende til deg på sms om du vil vite.. [;)]

Ta det rolig med husbygging nå snuppa! [:)]

ORIGINAL: HanneHM

Det er så kos at du er gravid!! [:D]

Måtte gi meg fort i bhg jobbingen jeg, og fikk vite i går på ul at jeg må ta det med ro framover, så det blir nok ikke mer jobbing på meg. [8D] Kommer til å bli skikkelig lei føler jeg.

Vi fikk vite kjønn, men det kan jeg sende til deg på sms om du vil vite.. [;)]

Ta det rolig med husbygging nå snuppa! [:)]

Ja, kjempekos [:D] Så gøy at vi ble det med bare 3 mnd`rs mellomrom [8D]
Har du fortalt det "på det andre forumet" du?

Skal prøve å ta så med ro med husbyggingen som jeg bare kan, men vi vil så gjerne inn til jul, så vi må bare stå på skikkelig noen mnd`r nå... [:)]

KoS

Back
Topp