Marimari

glad laks

Andre møte med forumet
Heisan!! Jeg leste at du for 1år siden var på UL der de ikke fant hjertelyden. Vet du om dette er vanlig? Jeg skal på kontroll selv den 10/12. Jeg ble litt urolig da jeg leste din historie....

Huff da! Ikke meningen å skremme noen. Nei, jeg tror ikke det er vanlig. Har aldri hørt noen lignende historier. Det som skjedde var at fosteret så ut til å være kommet to uker kortere enn jeg var på vei. Derfor slo ikke hjertet. Fikk så ny time uka etter, og da slo hjertet, men vi visste likevel at det kanskje ikke kom til å gå bra siden utviklingen lå så langt etter. Så da vi kom inn igjen til ny UL uka etter det igjen var fostersekken falt sammen, fosteret var dødt og jeg fikk noen piller for at kroppen skulle støte det fra seg.

Men jeg tror det som skjedde hadde sammenheng med dårlig eggmodning hos meg. Har nemlig funnet ut i denne prosessen at jeg trenger noen dager ekstra modning enn det som er vanlig for at eggene skal ha tilfredsstillende kvalitet.

Kan også legge til at jeg ikke hadde noen symptomer ved den forrige graviditeten, så nå priser jeg meg lykkelig over hver lille mensmurring, kvalmebye og andre tegn.

Tror med andre ord dette var ganske uvanlig og spesifikt for meg. Så du trenger ikke bekymre deg!
Når skal du til ultralyd? Krysser fingrene for at alt er i skjønneste orden! [:)]

Dette var utrolig beroligende å høre!!! Jeg skal på UL nå på onsdag den 10 desember. Det skal bli spennende! Håper alt står bra til med spiren vår[:D][:D]

Masse lykke til! Det blir nok fantastisk! [:)]

Back
Topp