Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har ikke laget bamsekake, skal prøve meg på to etasjers, kledd med lilla og råååsa marsipan. Jeg øvde forrige helg og det ble skikkelig bra!! Så jeg håper sluttresultatet blir like bra[8D]
Jeg har laget bamsekake..og jeg klarer ikke å begripe hvordan jeg EN gang skal klare å lage no riktig[:-][:'(]Den var jo såå fin vetu og så hvelva jeg den og alt i midten ble igjen.Men kan helt klart fikses på med litt glasur og nonstop[8D]Men, hvorfor liksom????Note to my self next time:ikke smør men FORMFETT[&:][8D]
Ja det har jeg.SHITFORM!!!(eller så er det noe med bakeren også da..er vel helst det[:'(]Men kaka blir så fluffy og går bare i stykker jo....[:(][:(][:@]
Oi... [&:] Jeg tror nok du bare har vært litt uheldig. du er en eksellent baker - jeg har nemlig smakt på brownies'n din. Øøøh.. Det hørtes litt feil ut..
Menneh.. Kan jeg få låne den til Amundsens bursdag? *blunkblunk*
Ja det har jeg.SHITFORM!!!(eller så er det noe med bakeren også da..er vel helst det[:'(]Men kaka blir så fluffy og går bare i stykker jo....[:(][:(][:@]