Marihøna30

Tussi75

Forumet er livet
Husker du skrev at du lurte på om Eda reagerte på D-vitamin dråpene . Hva sa de på helsestasjonen til det ? Jeg tror at Liv-Marion reagerer på de også i allefall hadde vi en uke med masse skriking til vi kuttet de ut . Har det gått bedre med tran i forhold til jenta di ? Har ikke turt å prøve meg ennå på tran da nervene er litt tynnslitte etter mye skriking ...

Vi prøvde i to omganger, og begge gangene hadde vi urolig baby som skrek med magevondt, hun legen på helsestasjonen hadde aldri hørt om reaksjon på d dråper og sa vi skulle ta pause og prøve igjen, nå et vi over på tran... Litt søl, men hun får ikke vondt i magen! Går du på helsestasjonen på stange du også?

Ja jeg går også på Helsestasjonen på Stange . Min helsesøster er Inger Andersen er egentlig godt fornøyd med henne . Hvilken helsesøster har du ? Deler de ut tranflasker på 6 ukers kontrollen ? Så de hadde et helt lager av tranflasker sist jeg var på Helsestasjonen .

Vi bruker Anne Karin, tror nå det er det hun heter... Virker grei hun også, men har ikke noe å sammenligne med da! De deler ut tran ja, så at alle fikk på 6 ukers, vi snakket om d-dråper så vi fikk ikke tran før på 8 ukers kontrollen. Her tar alle tran, så vi hadde jo fra før[:)]

Back
Topp