mariferrari!!

mamihe

Gift med forumet
Sommerfuglene <3
Hvordan gikk det på sykehuset i dag??

har og tenkt på dokke idag [:)] Håpa alt gjekk fint [:)]

dytt[:)]

Takk som spør jenter :)

Tror d gikk fint, hehe..... Legen som vi var hos fant ingenting galt, men hun hadde ikke fått svar på røntgenbldene...... Jeg tar d jo som et godt tegn at ikke hun fant noe, men klarer ikke helt å slappe av før vi får svar på bildene! Jeg får prøve å ringe de neste uke tenker jeg!
Var en rar lege syns jeg.... polsk tror jeg.... møtt på henne mamihe?
Først sa hun at jeg kunne ringe på mandag å høre, åsså sa hun at jeg ville få tlf fra de, så sa hun at jeg ville få brev, åsså så hun: jeg skriver her at du skal ha ringetime innen to uker..... Rart jeg ble forvirra eller?

Tror jeg vet hvem du mener! Hehe [:)]
Ikke godt å bli klok på det nei. Men jeg vil tro du får brev og evt. en tlf [:)]
Men når vi har vært på ul har vi fått svar med en gang. Tar kanskje litt lenger tid med røntgen?

Det er nok sikkert bra så lenge legen ikke fant noe! Her hørte/kjente de tydelig en klikkelyd, selv om ul-bildene var bra!

Hun var for gammel til ul fikk jeg beskjed om, tok ikke d etter fylte 3 mnd visst! Jeg trodde jo vi skulle få svar med en gang, trodde d var derfor vi hadde legitime rett etterpå! Jeg merker klikkingen, å hs merket d sist vi var der, men legen merket ingenting nå! Hun presterte til å me å spør om jeg var sikker på at d kom fra hoften og ikke fra kneet, hehe....

Tobias var nå 3,5 mnd på siste kontroll og da hadde vi ul. Men skal ta røntgen på etterkontroll når han er 5-6 mnd da [:)]

Men tror jeg hadde spurt om en annen lege kunne sjekke? For hvis det er hun jeg tror det er, så virket hun litt...vimsete... [8D]

Ja, fikk også d inntrykket...... vi ble tatt inn til ul først, men så kom plutselig legen å sa at hun kunne ikke ta ul fordi hun var for gammel, så da.måtte vi kle på henne igjen å sitte å vente på røntgen..... svimete hele sykehuset spør du meg!

Uff, ja! Virker ikke alltid som de har like god kontroll! [8D]

Krysser fingrene for at alt er bra hvertfall! Og at dere slipper skinne [;)]

Back
Topp