Mariferrari

Chevron

Gift med forumet
Julibarna 2019
Juliknøttene 2022
Thank you!!!!!!

Nå har jeg bestilt to hvite tights MED MAGE!!

ORIGINAL: Nikki.

hvor link?=) så slipper jeg lete gjennom en annen tråd-lat? nei da

Sign [;)] Hihi [8D]

http://www.motherhood.com/Product.asp?Product_Id=992500291&MasterCategory_Id=MC27

Er USA da, men likevel, er såå happy!

Må advare da, at det bare er igjen i xl, noe som passer meg fint, for jeg har følelsen av at tights aldri kan blir store nok, og jeg hater stramming på feil steder [8D]

Men ellers så er de på salg [:D]

Hvordan er det når man bestiller fra USA? Må man betale toll da?
*føler seg litt dom*

Det er der jeg er litt heldig, for jeg har en businessvenn av mannen, som har lovt meg at jeg kan sende cradle swingen til han, og så kan mannen hente den der i mai. Så jeg tok meg den friheten å sendte denne også dit [8D] Så får de ikke før mai, men den som venter.. [:)]

Hvis dere to deler, så svarer garantert!!

Legg til bestilling og gå til kassa. Trykk på internasjonal shipping, og på neste skritt regner den ut frakten ut fra hvilket land du velger!

Det er relativt høy frakt, men sammenligna med hva du måtte gitt for en sånn i Norge, så tror jeg ikke en kommer dårlig ut! Mammatøy er DYRT i Norge!!

Shipping for EN er ca 32 dollar og for TO er ca 36, så det svarer seg å gå sammen!!

ORIGINAL: IngiManathingi

Da har jeg bestilt og, to stykker=)

Kult [:D] Satser på at vi blir superfornøyd [:D] Jeg har både mammatruser, strømpiser, skjørt med mage og flere kjoler derfra, og er liker alt veldig godt [:D]

Ble det ca 250 på deg da, med frakt?

Neinei, tilsammen tenkte jeg ;) (Men det var bare for en tights kom jeg på nå..)

Så bra KonTrolla!!!!!!! Håper de står til forventningene nå da :)

Åh, er sååå takknemmelig nå, at jeg ikke har ord [:D]

Skal ha lave forventninger da, bare i tilfelle, og funker de ikke, så gjorde du en fantastisk innsats likevel, og funker de, så får du ALL ære herfra [:D] Så du er bra uansett [:D]

Ingen som vil henge seg med Nikki da, så hun også får? [:D]

Skjønna :)

Back
Topp