Marie Kjeks.

2.Gangsmamma

Glad i forumet
ja det har virkelig blitt en slager for lille gutten her i heimen. han får max to stk om dagen, men guuuuud han spiser og koser seg med den kjeksen altså. veeeldig gøy. [:D]

så kosli :) har han fått tenner eller?

ORIGINAL: teena

så kosli :) har han fått tenner eller?

ja to oppe og to nede. men den marie kjeksen smuldrer seg bare opp så tror ikke de trenger tenner for å smatte på de [:)]

Min eldste datter elsket mariekjeks[:D] Har ikke gitt Linnea det enda, hun får nok vente en stund til[;)]

Om ni tar turen till sverige nån gang så köp maiskroker [:)] (har inte hittat det i norge) Det er kun mais utan salt å sånt. Ser ut som ostepop [;)]

De bara smälter i munnen å det blir inga smuler av det heller. Å så e det enkelt för barna att hålla i dem [:)]

ORIGINAL: 2.Gangsmamma

ja det har virkelig blitt en slager for lille gutten her i heimen. han får max to stk om dagen, men guuuuud han spiser og koser seg med den kjeksen altså. veeeldig gøy. [:D]

Er det ikke ganske mye sukker i de?

ORIGINAL: Linnea sin mamma

Tror det er endel sukkeri de ja...[;)]

Mhmm, er nok det! Ikke vært i tankene mine at de kan spise kjeks ennå... [:-] Nettopp begynt å få litt grøt her. [:)] Nei, kjeks tør jeg ikke. Er så redd han skal sette noe i halsen. Storebroren gjorde ofte det...

Därför e maiskrokarna väldigt bra. [;)] Hehe...inget socker. Perfekt för de små när det klör i munnen [;)]

Mye sukker i Mariekjeks jo.. Her blir det ikke noe "søtsaker" før snuppa iallefall er blitt ett år. 

Mariekjeks er FARLIG!
Det løser seg opp i for store biter som kan henge seg i ganen... eldste min holdt på å bli kvalt av det [:(]
Anbefaler mye heller kavring og de hipp babykjeksene

ORIGINAL: JeLa

Mye sukker i Mariekjeks jo.. Her blir det ikke noe "søtsaker" før snuppa iallefall er blitt ett år. 

ORIGINAL: JeLa

Samme her! Det er det ikke noe hast med!!! Men kanskje han kan få sånn babykjeks etterhvert, når han får tenner. Hvis det ikke er sukker i de...

Hipp babykjeksene er enda verre, de legger seg i en klump. Boller er dessuten helt likt.
Så koselig at han koser seg da! Godt for mammahjerte det [;)]
Uansett... er ikke sååå ille med sukker jeg da. Men holdt Thea stort sett unna det til hun var 1 år, og kommer til å gjøre det samme med stompen her[:)]

Back
Topp