marianne1

ORIGINAL: hegemw

hvordan går det med deg?
når starter du igjen? lenge siden du har vært her

Hei! [:)] Så hyggelig at noen husker meg! Lenge siden jeg har  vært her nå ja. Faktisk ikke vært her siden forsøket mislykkes sist. Var utrolig tungt, så jeg måtte ta en pause fra alt. Ting ser lysere ut nå. Nå venter jeg bare på tante rød, så skal jeg ringe inn! [:)] Håper å sette igang i løpet av februar! Har laaaaaaaaaange og uregelmessige sykluser, så det er bare å smøre seg med tålmodighet. Har vært gjennom to sykluser siden sist, så nå nærmer det seg! Heldigvis at det har vært jul, da går tiden litt fortere!
Hvordan går det med deg?

heia marianne1! lykke til[:)]

jo går greit her, har vært gjennom et fryseforsøk siden 1 ivf i okt og skal begynne på progynova til et nytt fryseforsøk når mensen kommer om ca en uke, er satt opp ca innsett av egg uke 8.

blir spennende fremover med deg nå, håpe virkelig det blir en spire denne gangen, krysse alt jeg har for at det skal gå bra med deg.

Hei Marianne1 jeg ønsker deg lykke til og håper at dette blir siste gang du trenger å gjøre dette på veldig lenge, eller at du blir ferdig for godt. Jeg kysser fingrene for deg

Back
Topp