Anni81 Glad i forumet Julibarna2014 30 Mar 2010 #1 Du som sendte meg mail i dag, kan du sende en ny med nicket ditt? Var så mange varianter av Marianne her at jeg vet ikke helt hvem jeg skal svare [:)]
Du som sendte meg mail i dag, kan du sende en ny med nicket ditt? Var så mange varianter av Marianne her at jeg vet ikke helt hvem jeg skal svare [:)]
LilleLavendel Forumet er livet 31 Mar 2010 #2 åh, nå hørte jeg bare for meg gullars på bergenserdialekten sin: "Marianneeee? koffor e eg guuuu-uul?" hihi. men jeg dytter gjerne for deg:)
åh, nå hørte jeg bare for meg gullars på bergenserdialekten sin: "Marianneeee? koffor e eg guuuu-uul?" hihi. men jeg dytter gjerne for deg:)
Anni81 Glad i forumet Julibarna2014 31 Mar 2010 #3 Hehe, den hadde jeg helt glemt [:)] Og nå fikk jeg Indigo-sangen på hjernen... hmmm.. Får dytte litt selv også.
Hehe, den hadde jeg helt glemt [:)] Og nå fikk jeg Indigo-sangen på hjernen... hmmm.. Får dytte litt selv også.
Anni81 Glad i forumet Julibarna2014 3 Apr 2010 #7 Gjør et nytt forsøk og dytter litt i denne... Anyone?? [:D]