Marianne VP

snusken

Forumet er livet
Som sladrevenn til Marianne vil jeg dele med dere at hun snart blir mamma nå [:D] Fikk en privatmail av henne i helgen der hun skrev at nå var avgjørelsen om keisersnitt tatt.. Barnet ligger i seteleie og de bestemte seg til slutt for å gå for keisersnitt.. De skulle få time en gang mellom i dag og onsdag..

Jeg har ventet litt med å "sladre" fordi jeg tenkte hun kanskje ville fortelle dette selv..
Men nå har jeg ikke hørt fra henne og tenkte kanskje hun er innlagt eller noe så jeg sladrer litt [;)]
Hvis du fortsatt er hjemme Marianne VP så håper jeg du ikke blir sint på meg nå [:o]

Ønsker deg masse lykke til med keisersnittet!!

Åååh.. Så spennende da!! Du må ønske henne lykke til om du hører noe mer! Det må være deilig å få en dato å gå etter.. Litt skrekk blanda fryd kanskje! Lykke til Marianne.. *klem*

Hallo [:D].
Takk for linken [;)][;)]. Jeg sitter enda hjemme å venter spent på brev fra sykehuset om klokkeslett til keisersnittet, men det får jeg ikke før i morgen eller onsdag. Det jeg vet er at jeg skal "føde" på fredag den 20.
Dette er fryktelig spennende. Grunnet underkapasitet på kirurgen på sykehuset fikk jeg likevel ikke føde mellom mandag og onsdag som først forespeilet. Vanligvis skal man vel gjennom keisersnittet 7-10 dager før termin og jeg får 3 dager før.. he he..
Håper ikke riene setter inn før fredag da.

Overjordmor var ikke videre begeistret for avgjørelsen min. Hun mente at jeg skulle prøve å føde i alle fall siden jeg skulle bli godt overvåket [8|]. Heldigvis fikk jeg valget.

Tusen takk for linken [;)]
Jeg skal underette alle om nårtid "fødselen" starter

ORIGINAL: Marianne V P

Overjordmor var ikke videre begeistret for avgjørelsen min. Hun mente at jeg skulle prøve å føde i alle fall siden jeg skulle bli godt overvåket [8|]. Heldigvis fikk jeg valget.

Hadde jeg lite brydd meg om da... og jeg syns ikke det er særlig profesjonelt av henne å fortelle at hun ikke liker din avgjørelse når det faktisk er din!

Helt enig med deg Hanne! Det er vår kropp og våre følelser og det bør de respektere [8|]

Overjordmor var ikke videre begeistret for avgjørelsen min. Hun mente at jeg skulle prøve å føde i alle fall siden jeg skulle bli godt overvåket . Heldigvis fikk jeg valget.

Hadde jeg også drette en lang marsj i.. Jeg har bestemt meg allerede nå om at visst noen av mine framtidige barn ender i sete så bir det keisersnitt.. Å skal de være vanskelig så får jeg et fiksa på et annet sykehus!

Back
Topp