MariaMommy

• Trådstarter Trådstarter *Nikki*
  • Opprettet Opprettet
N

*Nikki*

Guest
for en krise........ ja,kvelden er ødelagt

lager pesosalaten..... alt er ferdig skal bare finne ruccolaen i kjøleskapet......men finner den ikke[:@][:@]
er det mulig? fatter ikke hvor den er,har kjøpt inn...

da var ikke salaten i nærheten av hvordan den skal være[:(][:(] wræææææææl

du:bell hadde på seg kjolen hun fikk av dere i dag...så nydelig=) den er jo så fin!=)

Det er kriiise ja....blir ikke det samme uten ruccolaen!!
Den har ikke falt ut av posen eller no da, og ligger i bilen???

Vi har hatt den andre pastasalaten -god og mett nå [:)][:)]

Så bra kjolen passa -den er kjempe fin (har samme til Ella[8D])

Så dere hadde vært med Vic på turn i dag, det har vi også med Aline -første gang i dag, ho hadde det jo bare sååå gøy [:)][:)]

i dag var hele nabolaget her på turn,hehe... 6 foreldre og 6 barn med[:D] isabell turnet mest med puppen[8D]
det er gøy med turn.. nesten alle jentene løp rundt i lilla kitty turn drakt fra hm[:D]

den kjolen er fantastisk! vic skal ha på sin i morgen=)
den var så god i stoffet den kjolen, må skaffe meg en slik selv[:D]

uten ruccola er den ikke så god[&o] er så skuffa..
kikket i bilen,og i brus posene i boden....spist noe av den, men grein mens jeg holdt på[8D] hehe... kunne nesten gjort det og gadd ikke på butikken-hadde jo akkurat vært der...

Såå gøy når alle drar på turn da -var mange her også men vi kjente jo ikke en sjel[8D]

Aline elsker sin kjole, litt rar i stroppene syntes jeg -men det er visstnok veldig gøy å danse i den [:)][:)]
Håper ho blir fornnøyd da [:)]

Du finner nok ruccolaen i morra eller no, eller så er den kanskje glemt igjen på butikken -ikke det sammen uten den i nei[:'(]
Hvor mye brus har du kjøpt på obs? Jeg skal hamstre i morra....har vært hjemme med syke barn i 2 dager så har ikke hatt tid før -satser på at det er noe igjen til med da [8D]

det er nok igjen,de fyller på hele tiden=)
jeg kjøpte 6 4pk;) men går nok en del av dem til dåpen. så må nok snike meg opp å kjøpe mer...uten at samboer ser meg,hehe.. han tror jeg er gal når det kommer til pepsi max... hallo,er jo ikke avhengig en gang[8D]

det blir nok en perfekt danse kjole for vic,hehe!hun elsker kjoler. gleder meg til å kle dem med den samtidig=)

her var det så mange kjente,froland er ikke så stor.
vi mammaer sitter i en klynge å skravler... var det en kompis av samboer der med sin datter-så er jo så kos!
jeg som kunne være hjemme og gjøre som jeg ville i dag siden samboer er hjemme- men reiste med siden jeg var skravle syk[8D][:D] jeg er tragisk,hehe

sikkert glemt den på butikken,typisk

ORIGINAL: *Nikki*

det er nok igjen,de fyller på hele tiden=)
jeg kjøpte 6 4pk;) men går nok en del av dem til dåpen. så må nok snike meg opp å kjøpe mer...uten at samboer ser meg,hehe.. han tror jeg er gal når det kommer til pepsi max... hallo,er jo ikke avhengig en gang[8D]

det blir nok en perfekt danse kjole for vic,hehe!hun elsker kjoler. gleder meg til å kle dem med den samtidig=)

her var det så mange kjente,froland er ikke så stor.
vi mammaer sitter i en klynge å skravler... var det en kompis av samboer der med sin datter-så er jo så kos!
jeg som kunne være hjemme og gjøre som jeg ville i dag siden samboer er hjemme- men reiste med siden jeg var skravle syk[8D][:D] jeg er tragisk,hehe

sikkert glemt den på butikken,typisk

Mannen her tror jeg også er gal når det gjelder bruskjøp -avhengig, hva er det??? [;)][;)]

Skravlesyk ja, er sånn jeg også!!!

hehe=) vi skulle bodd nærmere hverandre altså=)

skummelt å innrømme hvor godt det er med pepsi max ,hehe

hehe=) vi skulle bodd nærmere hverandre altså=)

skummelt å innrømme hvor godt det er med pepsi max ,hehe

Bodd mye nærmere ja [;)]
Skravle og drikke pepsi max er gull altså...hehe[:)]

*drømme drømme*

me too[:D]

hehe apropo en salaten ja!

jeg pøvde meg på den her om dagen, og den ble DRITGOD!
til og med sambo DIGGA den, og han spiste opp restene dagen etterpå....

den var en hitt her i hus også [:D]

(og jeg fikk masse skryt for å være så flink å lage mat..hehe)

hm.. nå ble jeg nysgjerrig på den salaten..
Mariamommy, du skal ikke lage den hos Kanutten neste helg eller? :)

Drit i salaten, få se kjolen???[:D]

Kan dere skrive oppskriften her[:D]
Vil prøve den. Fikk jo ikke smakt den når jeg hadde en svipp tur innom Nikki[;)]

ORIGINAL: funnybunny85

hehe apropo en salaten ja!

jeg pøvde meg på den her om dagen, og den ble DRITGOD!
til og med sambo DIGGA den, og han spiste opp restene dagen etterpå....

den var en hitt her i hus også [:D]

(og jeg fikk masse skryt for å være så flink å lage mat..hehe)

Sååå bra den falt i smak hos mannen også og gøy du prøvde deg på den hjemme...den er konge god da [:)][:)]
Skryten må du bare ta til deg, vi liker når mennene skryter [:)][:)]

ORIGINAL: Smulan*

hm.. nå ble jeg nysgjerrig på den salaten..
Mariamommy, du skal ikke lage den hos Kanutten neste helg eller? :)

Hvis folk vil ha er det ikke noe problem å lage [:)][:)]

hehe
jeg har laget den et hav av ganger

Tror du snart har laget den flere ganger enn meg...hihi [:D][:D]

ORIGINAL: Kanutten80

Kan dere skrive oppskriften her[:D]
Vil prøve den. Fikk jo ikke smakt den når jeg hadde en svipp tur innom Nikki[;)]

Det kan ordnes [:)][:)]

Pestosalat

1 pk pasta (jeg bruker helst fullkorn)
1 pk ruccola
1-2 pk kyllingkjøttdeig (godt med 2, men 1 kan fint brukes)
1 glass pesto (Barilla er best)
salt og pepper
olje
pinjekjerner

* stek kyllingkjøttdeigen, krydre den med salt og pepper. Kok opp pastaen.
* ha kyllingkjøttdeigen og pastaen oppi en stor bolle, ha oppi ruccolaen og pestoen (bland ut pestoen i litt olje, da får du mer ut av den) og bland godt.
* pinjekjerner ristes lett i panna, og haes på helt til slutt (dette er ikke noe must, men gir det lille ekstra til salaten).
* denne salaten er god varm og kald -prøv deg frem å se hva du syntes er best :)
* serveres med foccacia til

Lykke til, og håper det smaker [:)][:)]

Takk for oppskrift, da er den skrevet ned[8D]
Men mangler jo oppskriften på foccacia da.
Når jeg lå på sykehuset i Arendal, så kom Nikki og Bønna med foccaciaèn din som vi skulle ha på treffet.
De kom med litt i en brødpose til meg[8D] NYDELIG.
Kosa meg på natten med det i ketorax rus, var fet av oliven olje rundt hele kjeften og på fingrene der jeg lå[;)]
Kjekt med våtservietter[:D]

Back
Topp