Maria_10

lenemor

Forumet er livet
Hvordan var det å få se småen i 3D i dag? Var det gøy?? Har du bilder å vise frem??

ååå så gøy! vise frem vise frem

Hehe.. Helt utrolig hvordan en sån liten en kan være så livlig.. Full aktivitet var det, arm å ben hit å dit [:D]
Fikk med 12 bilder og selvfølglig DVDen da..! Så morsomt!
Kostet 750 kr, og jeg anbefaler dere virkelig til å dra på 3D, vilken opplevelse..!

Man kunne se det tydelig nå, det er en liten WILMA som bor der inne [:)]
Hun veide ca 1200 gram, å terminen vart da 3 sep (har 8e på ordinær UL),
hun lå med hodet ner mot venstre side av magen min, og ben/rompe oppover mot høyre, typ..
Vi får bare vente å se vilken dag Prinsessen tenkt seg å komme ut [;)]

så gøy!! Håper du vil dele bilde av lille Wilma med oss da - vi eeeelsker som sagt sånne bilder!! [:D]

Jaa bilder er kjempe kjekt [:D]
Vet ikke om jeg får det til da.. Er ikke så flink på sånne ting..!
Har akkuratt fått det til med magebildene jeg... hehe

var du på nøtterøy? der var de kjempe flinke i allefall. forklarte så innmari bra og utfyldende. ble kjempe fornøyd når jeg var der[:D]

Japp.. Var på Nøtterøy, han var kjempe flink han [;)]
Veldig fint på brygga i Tønsberg og, stoppet der på veien hjem å spiste middag i det fine været [:D]
Fikk du og en annen termin, en den vanlige ULen..?

Oioioi.. Ja vil vil veldig gjerne se bilder av lille Wilma! [:D]

ORIGINAL: Maria_10

Japp.. Var på Nøtterøy, han var kjempe flink han [;)]
Veldig fint på brygga i Tønsberg og, stoppet der på veien hjem å spiste middag i det fine været [:D]
Fikk du og en annen termin, en den vanlige ULen..?

ja.. har termin 10. mmen fikk ny 6. men han sa at man følger den ordinære ul fra uke 18 uansett.. men litt morsomt da.. du vet når han tar målene av mage, lårben og hode på dvd. så kan man se nederst på siden hvor langt utviklet de forskjellige kroppsdelene er i svangerskapsuker. lårbenet til babyen min lå 3 uker før sin tid.. hehe ikke rart han spraker så hardt[:D]

sÅ moro at du er fornøyd med 3D'en...gleder meg skikkelig til det er min tur. Vi skal også på Nøtterø!!

KLem, M

Back
Topp