Maria!

Lbaby

Gift med forumet
Hei!

Hvordan går det med deg? Hvordan går det med lille gutt[:D]

Oj denne har jeg ikke sett før nå! Koselig med egen tråd [:D]

Joda det går helt flotters! Føler endelig jeg er meg selv igjen, og Tobias er veldig snill. Har vært litt plaget med magevondt, så vi har hatt litt skriking noen kvelder. Men herlighet, det er jo slik som følger med! Gutten har i alle fall matvett!  Han var 3425 gr når han var født, nå er han 4 uker og veier 4250 gr!

Har merket litt sjalusi hos Noah. Når jeg ammer eller holder Tobias så blir han veldig sjalu. Og sitter nesten på hodet på meg for at jeg skal heller se på han. Litt slitsomt nå som det har vært ferie og vi har vært hjemme hele dagene. En tilvenningssak for de små også [:)] Merker godt vi har vært hjemme alle sammen i 4 uker, jeg GLEDER meg til hverdagen begynner igjen! Noah skal i bhg på ny avdeling imorgen!

Slenger med noen skrytebilder også jeg [8D] [:D]
*bilder borte* 

Ååå, så nydelige gutter du har, Maria

Nåh, så fine bilder! Det var stolte storebrødre!
Hjelper kanskje litt på Noah at han har Adrian også i forhold til sjalusi..
For Adrian har god erfaring nå! Hehe..

Fine gutter Maria! Nå mangler bare jenta! [;)][8D]
Da blir det som min søskenflokk, jeg har 3 eldre brødre.. [:)]

Så skjønne gutter [:D] Adrian har jo vært gjennom dette før med ett nytt familiemedlem så han tar det med ro eller?
Må jo være bra for Noah da at han har Adrian ja, tenker jeg og. Men klart det er rart at Mamma er så opptatt med en annen.

Godt det går bra og skjønner veldig godt du synes det skal bli deilig med bhg start igjen. Det synes jeg og selv om mini er litt større og alt er enklere nå. [:)]

3 flotte gutter, dere kan lage vakre barn[:)][:)]

ORIGINAL: lills

Nåh, så fine bilder! Det var stolte storebrødre!
Hjelper kanskje litt på Noah at han har Adrian også i forhold til sjalusi..
For Adrian har god erfaring nå! Hehe..

Fine gutter Maria! Nå mangler bare jenta! [;)][8D]
Da blir det som min søskenflokk, jeg har 3 eldre brødre.. [:)]

Ja det hjelper absolutt på at Noah har Adrian. De har fått enda tettere bånd nå i sommer syns jeg, fordi de har vært så mye sammen, og Adrian hjelper Noah med absolutt alt. Jeg merker selv at jeg maser kansje litt vel mye på Adrian om han kan gjøre ditt, og gjøre datt [8D] Han er veldig snill og flink å hjelpe til med alt her hjemme. Store gutten min [:D] Adrian har virkelig god erfaring nå! Passer Tobias også så jeg får gjøre forskjellig her hjemme.

Ja vi mangler ei jente! [8D] Jeg hadde en liten nedtur etter ultralyd faktisk. Jeg ønsker meg så sterkt ei jente,og trodde det var ei jente for jeg var så sykt dårlig,og svangerskapet var så ulikt de to andre. Også fikk vi vite det var gutt. Og når jeg kom hjem så gikk det opp for meg at jeg faktisk aldri kommer til å få ei jente! Jeg var ikke lei meg pga denne gutten, jeg elsket han allerede da. Men jeg var så lei meg pga at det ikke blir noen jente på meg. De skal følges opp også guttene, så jeg kan ikke få barn i hytt å pine bare for å håpe på ei jente [8D]  Turte ikke skrive noe om det her inne, fordi det føles så feil å sørge over jenta jeg aldri fikk, når jeg tross alt har 3 friske flotte gutter. Jeg har ingenting å sutre over, men det var mange følelser som kom over meg som jeg aldri hadde ventet! Men nå som Tobias kom til verden så spillte det ingen rolle i det hele tatt at det ble gutt! Og kansje engang...LEEEENGE TIL I SÅ FALL, så bestemmer vi oss for en attpåklatt! Who knows [8D][;)]

Wow, jeg har mye på hjertet idag! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

Så skjønne gutter [:D] Adrian har jo vært gjennom dette før med ett nytt familiemedlem så han tar det med ro eller?
Må jo være bra for Noah da at han har Adrian ja, tenker jeg og. Men klart det er rart at Mamma er så opptatt med en annen.

Godt det går bra og skjønner veldig godt du synes det skal bli deilig med bhg start igjen. Det synes jeg og selv om mini er litt større og alt er enklere nå. [:)]

Ja Adrian tar det hele helt med ro. Han var så uinteressert i babyen når han var i magen, så jeg tenkte litt på om han kom til å være slik når babyen ble født også. Men det ble heldigvis helt motsatt. Han går å koser med Tobias hele tiden, og susser og klemmer på han. Og sier at "lillebroren min er sååå søt!" Her en dag sa han at "Jeg er like glad i både Noah å Tobias!" [:D] Adrian er flink å ta seg av Noah ja,når sjalusien setter inn. Men noen ganger hjelper ingenting, og han blir ganske trassig!

Det var så godt når Noah begynnte på bhg igjen. Han trengte det virkelig, for jeg merket at han kjedet seg hjemme med oss siste uka. For lite barn på hans alder, og for lite action [:D] Og da trasser han enda mer når han kjeder seg[>:] Og på torsdag skal Adrian på skolen igjen, og da er vi tilbake i hverdagen for fullt.Herlig"!!! [:D][:D]

ORIGINAL: *orkide*

3 flotte gutter, dere kan lage vakre barn[:)][:)]

Takk! [;)]

Jeg forstår den følelsen din med å få en jente.

Jeg hadde inni mitt hodet allerede fått en jente. Hun hadde fått navn og greier, så på 18 ukers kontrollen så var det en liten snurrebass der så var det kanskje 3 sekunder med skuffelse og så snudde det til forelskelse og jenta var så å si glemt[:)]

Nå kunne jeg aldri ha forstilt meg en liten jente, Magnus er en smule feminin da, går og sier at mamma har fin kjole og mamma er fin på håret og slikt.[8D][8D]

MEN må si at du har 3 vakre gutter som virkelig komme til å ha hverandre igjennom oppveksten.

Mannen har jo 2 brødre og alle er født med 4 års mellomrom[:)]

E no berre so nydelige unga dåkke he, Maria.[:D] Tenkte på d da ej traff dåkke på laurdag, at Noah plutselig hadde blitt så mykje eldre på en måte. [;)] Og d va nå ikj nåke problem å sjå at Adrian va stolt ta den minste lisjebroren da ej snakka me na. [;)]

ORIGINAL: Starlight

Ååå, så nydelige gutter du har, Maria

ORIGINAL: ~Tintus~

E no berre so nydelige unga dåkke he, Maria.[:D] Tenkte på d da ej traff dåkke på laurdag, at Noah plutselig hadde blitt så mykje eldre på en måte. [;)] Og d va nå ikj nåke problem å sjå at Adrian va stolt ta den minste lisjebroren da ej snakka me na. [;)]

Takk [;)] Ja Noah he forandra sej sann i sommer. Plutselig ser han mykje eldre ut i ansiktet, å han he vekst masse! Trudde de va berre ej so såg de, sia Tobias e so pitte liten. Men de e mange andre so he sagt de mæ, at han he forandra sej! Ikkje sant, Adrian e super stolt kvar gong noken prata om lillebroren! [:D]

Men ho Hannah mæ hadde jammen vekst mykje sia ej såg ho sist! Søøøøta [;)]

Back
Topp