Maria Ameli

Anna Anka

Elsker forumet
Eller Madina blablanova som hun heter...

uansett; hva synes dere om at hun stiller i Mariusgenser på sitt russiske pass???

HOT OR NOT?[:D]

HOT!!

NOT

Jeg blir bare såååååååååååå norsk når jeg tar på meg lusekofte!! Litt for mye David Toska inspirert!

Kanskje ikke hennes beste bildet[8D]

Men ja hun er pen! kanskje ikke HOT men

Hun har fantastiske øyne synes jeg, naturlig pen jente men ikke helt hot i genseren[8D]

Det ser jo litt ut som genseren er ganske HOT iallefall... litt svett i panneluggen... hehe...

Neida, hun er søt hun... synes kanskje det blir litt patetisk å ta på seg en Mariusgenser... I norge kledde hun seg stort sett i rødt...[8|] 

ORIGINAL: Anna Anka

NOT

Jeg blir bare såååååååååååå norsk når jeg tar på meg lusekofte!! Litt for mye David Toska inspirert!

enig

Bryr meg midt i kaviarstjerna..

ALT som har med den dama der å gjøre er NOT!!! klarer ikke mer mas om henne nå!!![:'(][:'(][:'(][:@][:@]

ORIGINAL: Lolodi

Who cares? [8|]

NOT

Akkurat det samme jeg tenkte.

Som om det er for å provosere!!

Who cares? [8|]

Er du russisk btw?

Nei. Åssen det?

Hehe, vill gjetting - men jeg tror hun tok signaturen din for å være på russisk[8D]
Var sikkert helt gresk for henne.[:)]

NOT

Var NØYAKTIG det jeg tenkte når jeg så bilde ja.. [8D]

ORIGINAL: ©Smartass

Who cares? [8|]

Er du russisk btw?

Nei. Åssen det?

Hehe, vill gjetting - men jeg tror hun tok signaturen din for å være på russisk[8D]
Var sikkert helt gresk for henne.[:)]

Hehe...

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

Hehe...

[8|]

ha dæ vækk!

NOT

NOT

Back
Topp